Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:23:56 GMT

آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی دو ساختمان اداری در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۰۱۹۰

ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از دو پروژه ساختمان اداری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و امور مالیاتی استان ایلام بازدید کرد.

مهندس «عبدالله بهادری»  در بازدید ازطرح احداث ساختمان  اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بر تسریع اجرای این پروژه تأکید و اظهار کرد: این ساختمان با زیر بنای نزدیک به ۸ هزار متر مربع در ۷ طبقه در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیشرفت فیزیکی طرح را حدود ۲۰ درصد عنوان کرد و گفت:با افزایش تخصیص اعتبار روند اجرای پروژه تسریع می شود. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از  پروژه ساختمان امور مالیاتی استان، نیز اظهار کرد: این ساختمان با زیربنای ۶۵۰۰ متر مربع در زمینی با مساحت ۱۶۸۰مترمربع در هفت طبقه با اسکلت فلزی پیچ و مهره ای و سقف و عرشه فولادی در حال احداث است.

بهادری گفت: فاز اول طرح به اتمام رسیده و فاز دوم نیز هم اکنون با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال عملیات اجرایی است که با برطرف کردن موانع و مسائل مربوطه اجرای فاز دوم پروژه نیز تسریع خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان خبر داد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: کلیات انتشار فراخوان پروژه اداری تجاری و پارکینگ مکانیزه شهدا مورد تأیید اعضا قرار گرفت و مقرر شد تا بحث کارشناسی پیرامون قیمت نهایی آن طی هفته جاری انجام و این پروژه در جلسه آینده جمع‌بندی و مصوب شود.

وی افزود: ارزش این پروژه ۶۵۰ میلیارد تومان، آورده شهرداری ۱۵۰ میلیارد تومان و آورده سرمایه‌گذار ۵۰۰ میلیارد تومان است که شامل احداث مجموعه اداری و تجاری به میزان ۲۱۰۰ مترمربع و ۳۵۰ عدد پارکینگ مکانیزه می‌شود و پرداخت مابقی تملکات آن توسط سرمایه‌گذار خواهد بود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این پروژه در نوع خود بزرگترین پروژه پارکینگ مکانیزه عملیاتی و اجرایی در کشور است که امیدواریم در طی هفته آینده مصوب و اجرایی شود.

حیدری با اشاره به رفع موانع اجرایی و عملیاتی پروژه اداری، تجاری و پارکینگ میدان قدس گفت: طرح عملیاتی این پروژه سال‌ها است در مرحله بررسی قرار داشته و با پیگیری‌های صورت گرفته، ابهامات پیرامون مالکیت زمین آن مرتفع شده است.

وی اضافه کرد: فراخوان پروژه اداری، تجاری و پارکینگ مکانیزه قدس با ظرفیتی حدود ۲۰۰ پارکینگ، ۵۵۰۰ مترمربع فضای اداری و ۲۲۰۰ مترمربع فضای تجاری منتشر و ارزش نهایی آن بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد تومان برآورد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به رفع ابهامات موجود در پروژه زمین استاندارد اسکیت واقع در پارک گل محمدی مطرح شده در نشست شورای عالی سرمایه‌گذاری گفت: با توجه به ابهامات موجود در این نوع پروژه‌ها، مقرر شد با مکاتبه از طرف شهردار این کلان‌شهر تمام معاونت‌ها و سازمان‌های مربوطه موظف و مکلف شوند تا استعلامات لازم در اسرع وقت به سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌ها پاسخ داده تا نتایج آن برای تصویب نهایی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها مطرح شود.

حیدری بیان کرد: تعیین تکلیف هتل و مجموعه تجاری اجلاس آخرین مورد مطرح شده در نشست شورای عالی سرمایه‌گذاری بود که با توجه به قرارداد منعقده شده، مقرر شد جمع‌بندی نهایی آن در اسرع وقت انجام و ابهامات موجود رفع شود.

کد خبر 746916

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان
  • آخرین وضعیت پیشرفت پروژه فیبرنوری بوشهر بررسی شد
  • تحول افق شهر نیویورک با برج ۶۲ طبقه جدید
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد
  • بازدید خبرنگاران از دو پروژه عمرانی شهرداری شیراز