Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صعود پاری سن ژرمن و چلسی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حدف بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی از برجسته‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی بین المللی بود که صبح چهارشنبه منتشر شدند.

روزنامه‌ها همچنین به دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یعنی تقابل لیورپول و رئال مادرید در "آنفیلد" و بوروسیا دورتموند و منچسترسیتی علاقه‌مند شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه اسپانیایی  مارکا

این روزنامه به دیدار لیورپول و رئال مادرید در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان علاقه‌مند بود و نوشت: "نیمی از راه".

مارکا همچنین در مورد بازی پاری سن ژرمن مقابل بایرن مونیخ و برتری چلسی برابر پورتو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان  نوشت: "پاری سن ژرمن در یک شب فراموش نشدنی" و "چلسی حریف انتخابی اش از آنفیلد است. "

این روزنامه درباره دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بازی بوروسیا دورتموند و منچسترسیتی تیتر زد.

اسپورت

این روزنامه در مورد سرخیو آگوئروی آرژانتینی و قرارداد احتمالی اش با بارسلونا  نوشت: "آگوئروی ارزان قیمت" و در مورد اریک گارسیا نوشت: "اریک گارسیا: مهلت امضا".

اسپورت در مورد بازی پاری سن ژرمن مقابل بایرن مونیخ و برتری چلسی برابر پورتو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نوشت: "پاری سن ژرمن از سد اصلی می‌گذرد. " و در مورد باخت پورتو مقابل چلسی نوشت: "پورتو نتوانست مرحله دیگری را پشت سر بگذارد. "

اسپورت درباره دیدار لیورپول و رئال مادرید در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی نوشت: "زیدان رئال مادرید را به عنوان یک گزینه مهم نمی‌بیند. "

موندو دیپورتیوو

این روزنامه درباره قرارداد ارلینگ هالند و بارسلونا نوشت: "برنامه هالند" و تصویری از بازیکنان بارسلونا با همراهی رئیس جدید منتشر کرد و نوشت: "یک تصویر و یک مکالمه در مورد فینال. "

این روزنامه همچنین در مورد رئال مادرید نوشت: "فلورنتینو پرز دوباره انتخاب می‌شود و راموس به ویروس کرونا آلوده است. "

موندو دیپوورتیو در مورد پیروزی پاری سن ژرمن مقابل بایرن مونیخ  نوشت: "یک شکست کوچک،  مدافع عنوان قهرمانی را حذف  می‌کند. "

آ اس

این روزنامه درباره دیدار لیورپول و رئال مادرید نوشت: "هیچ ترسی از آنفیلد نیست. "

آ اس همچنین در مورد صعود پاری سن ژرمن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری برابر مدافع عنوان قهرمانی، یعنی بایرن مونیخ  نوشت: "سقوط قهرمان" و همچنین در مورد  برتری چلسی با وجود شکست  یک بر صفر مقابل پورتو تیتر زد.

این روزنامه همچنین به تصویر جمعی از بارسلونا، همراه  با خوان لاپورتا،  رئیس  جدید این باشگاه توجه کرد و نوشت: "لاپورتا جایگاه خود را به دست آورد. "

روزنامه  انگلیسی میرر

این روزنامه به دیدار لیورپول و رئال مادرید در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پرداخت و نوشت: "قرمز‌های واقعی را به من نشان دهید. "

میرر همچنین در مورد عدم تمایل گرت ساوت گیت به آلوده شدن بازیکنان به ویروس کرونا نوشت: "ساوت گیت: دیگر هیچ فردی آلوده به ویروس کرونا نمی‌شود. "

این روزنامه با وجود باخت یک بر صفر چلسی مقابل پورتو، به صعود چلسی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان علاقه‌مند بود و نوشت: "آن‌ها این کار را کردند. پسران توخل در جمع ۴ تیم برتر. "

سان

این روزنامه به هشدار گرت ساوت گیت، سرمربی انگلیس در مورد ابتلای بازیکنان به ویروس کرونا نوشت: "ساوت گیت به ستاره‌های تیم انگلیس هشدار می‌دهد قبل از فینال جلم ملت‌های اروپا  سالم باشند. "

سان همچنین درباره دیدار  چلسی برابر پورتو نوشت: "توخل خوشحال است. "

ساندر در مورد دیدار لیورپول و رئال مادرید در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان  نوشت: "درد کلوپ".

روزنامه  فرانسوی L'Equipe

این روزنامه به شکست پاری سن ژرمن در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی مقابل بایرن مونیخ با نتیجه یک بر صفر و صعود پاری سن ژرمن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان علاقه‌مند بود و نوشت: "قلب".

روزنامه ایتالیایی La Gazzetta dello Sport

این روزنامه به تصمیم دولت ایتالیا در مورد اجازه ورود هواداران برای حضور در مسابقات قهرمانی لیگ اروپا در رم متمرکز شد و نوشت: " به استادیوم‌ها برگردیم".

این روزنامه در مورد صعود پاری سن ژرمن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا  نوشت: "یک مهمانی در پاری سن ژرمن".

بیشتر بخوانید

السد نامزد قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است/ تیم ژاوی برابر فولاد ایران جاه طلبی خاصی دارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های ورزشی عناوین روزنامه ها بین المللی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ صعود پاری سن ژرمن ویروس کرونا همچنین در مورد درباره دیدار علاقه مند ساوت گیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم

12 سال از تقابل دیدنی رئال مادرید و بایرن مونیخ در سانتیاگو برنابئو گذشت.

دانلود (35.8MB)

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم