Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-28@11:26:24 GMT

جوانان سفیران سلامت در دوران کرونایی هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۰۲۲۶

جوانان سفیران سلامت در دوران کرونایی هستند

به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ فتح اله حقیقی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان با بیان اینکه طی 14 ماه گذشته که کرونا ویروس همه فعالیت ها و زندگی روزمره مردم را تحت تاثیر قرار داده است، افزود: در این مدت جوانان بصورت بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی و همیار سلامت بسیار خوش درخشیدند.
وی با بیان اینکه اقدام برای برنامه های جوانان باید عملی بوده و به دور از شعار باشد گفت: مدیران و معاونان استانداری بصورت جدی پیگیر مسائل جوانان بویژه در حوزه مسکن و اشتغال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار زنجان با بیان اینکه باید از حضور اعضای مجمع مشورتی جوانان استاندار برای برنامه های جوانان و دستور جلسات آینده استفاده شود افزود: استفاده از هیئت اندیشه ورزان و اساتید دانشگاهی برای برنامه های جوانان نیز بسیار کارساز و مهم است.
مقام عالی استان همچنین خواستار پیگیری اختصاص محلی بعنوان خانه جوانان در شهرستان خرمدره شد.
او نقش جوانان را در تحقق عنوان سال گذشته و امسال که تولید پشتیبا نی ها و مانع زدایی هاست بسیار مهم دانست.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شهید سلیمانی استاندار زنجان مجمع مشورتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تدوین برنامه‌ای فراگیر برای معرفی یزد

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک استاندار یزد با فعالان حوزه گردشگری استان به‌منظور بررسی مسائل این حوزه برگزار شد.

مهران فاطمی در این نشست فعالیت در حوزه گردشگری را از کسب‌وکارهای پر ریسک و بسیار سخت کشور دانست و اظهار کرد: هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های بالای این حوزه، پشتیبانی و مانع‌زدایی بیشتر مسئولان را می‌طلبد.

وی از بخش گردشگری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استان یزد نام برد و گفت: فعالان گردشگری باید صبورانه و با تمام توان به تبلیغ و ترویج این حوزه بپردازند و از سوی دیگر مجموعه استان نیز وظیفه حمایت از آن‌ها را برعهده دارد.

استاندار یزد با اظهار امیدواری نسبت به آینده درخشان گردشگری استان یزد، تصریح کرد: بدنه گردشگری یزد فعال، همدل و هم‌زبان بوده و مهم‌ترین مزیت استان در بخش گردشگری همین منابع انسانی منحصربه‌فرد است.

وی با اشاره به عدم شناخت کافی بخش زیادی از مردم کشور نسبت به یزد گفت: باید با تدوین برنامه‌ای فراگیر؛ مانند برگزاری شب‌های فرهنگی در استان‌ها و نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در کلان‌شهرهای کشور برای معرفی یزد به گردشگران داخلی اقدام کنیم.

فاطمی در ادامه بر تولید و انتشار محتوای مناسب در راستای معرفی یزد به ایرانیان در شبکه یزد و شبکه‌های سراسری رسانه ملی و فضای مجازی و همچنین راه‌اندازی پویش دعوت از مردم ایران برای سفر به استان در مدت باقیمانده از ایام نوروز تا تعطیلات عید فطر تأکید کرد.

استاندار یزد با بیان اینکه یکی از اولویت‌های پژوهشی سال ۱۴۰۳ باید مهندسی گردشگری و جذب گردشگر باشد، یادآور شد: شرح خدمات این مطالعه و پژوهش کاربردی مبتنی بر نظام مسائل بخش گردشگری و توسط فعالان این حوزه ارائه شود.

وی با تأکید بر ضرورت تمرکز بر تکمیل زیرساخت‌ها و ارائه مشوق‌های شهرداری و خدمات دستگاه‌های خدمت‌رسان به بخش گردشگری، گفت: یکی از محورهای نشست اخیر شورای برنامه‌ریزی استان بحث سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری بود.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود از حمایت تمام‌قد مجموعه استان از مجموعه گردشگری خبر داد و افزود: چاره‌ای جزء پشتیبانی همه‌جانبه از بخش برجسته، مهم و تأثیرگذار گردشگری یزد وجود ندارد.

وی در پایان هدف اصلی برگزاری رویدادهای تئاتر کودک و نوجوانان با حضور ۵۰ هنرمند خارجی و ۵۰۰ هنرمند داخلی، نشست کشورهای عضو ACD، اجلاس اکو و همچنین مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر را تقویت گردشگری استان و معرفی یزد عنوان کرد.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225376 برچسب‌ها دانشگاه یزد برنامه فرهنگی برنامه پژوهشی گردشگری

دیگر خبرها

  • رتبه سوم مازندران در سالمندی
  • مسیر خدمت برای مجموعه انتظامی در زنجان هموار است
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • قرارگیری صرفه‌جویی در اولویت برنامه‌های مصارف آب شرب و کشاورزی زنجان
  • رتبه دوم قم در طرح نهضت ملی مسکن 
  • «دوش چه خورده‌ای دلا» شهرام ناظری / «من ایرانی‌ام» علیرضا عصار / «لیلا سوار بر کاروسل» انور براهم / «رندان سلامت می‌کنند» محمدرضا شجریان / «دلبر» محسن چاوشی
  • جشن میلاد امام حسن در فرهنگسرای سلامت برگزار می‌شود
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان 
  • لزوم تدوین برنامه‌ای فراگیر برای معرفی یزد