Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:32:57 GMT

هنرمند پیشکسوت کهگیلویه و بویراحمدی دار فانی را وداع گفت

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۰۳۵۰

هنرمند پیشکسوت کهگیلویه و بویراحمدی دار فانی را وداع گفت

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صادقی از هنرمندان متعهد، مردمی و با سابقه درخشان، متولد ۱۳۴۸ در کهگیلویه و بویراحمد است.

داستانی خروس، دست نوشته‌ها، مادر، داستانی پیرمرد و کوهستان، سریال سفر عشق، تله تئاتر عبور از شب و مستند گرنا دوال در آثار او دیده می‌شود.

جایزه بهترین مستند سیما به خاطر مستند گرنا دوال، جایزه بهترین کارگردانی برای مستند گرنا دوال و اعزام به جشنواره میدان ایتالیا برای مستند گرنا دوال از جمله جوایز این هنرمند فقید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی در سن ۵۲ سالگی و پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری به رحمت ایزدی پیوست.

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی درگذشت کار گردان و نویسنده هم استانی استاد مجید صادقی حبیب آباد را تسلیت گفت.

در پیام شریف اسلامی آمده است: در روزهای پاسداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، خبر آسمانی شدن یکی دیگر از هنرمندان متعهد و انقلابی استان، جامعه هنری را به سوگ نشاند.

مجید صادقی، هنرمند مخلص و متعهد عرصه فرهنگ و هنر کهگیلویه بویراحمد در آستانه ماه رحمت و مغفرت و پس از تحمل مدتها بیماری به دیار حق شتافت.

او با خلق آثار فاخر و به یادماندنی مکتوب و تصویری و تربیت شاگردانی در این عرصه، نقشی برجسته در رشد هنر استان داشت و اخلاص، انسانیت و عشق به مردمان سرزمینش در آثار ماندگارش موج می‌زند.

اینجانب فقدان این هنرمند عزیز را به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه هنری استان تسلیت می گویم و رحمت واسعه الهی برای آن فرهیخته ارجمند که عمری را در راه هنر متعهد، فاخر و مردمی سپری کرد، از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 5189302

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید صادقی تئاتر ایران حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا شیوع کرونا ماه مبارك رمضان آمار کرونا کرمانشاه بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ماه رمضان ۱۴۰۰ محدودیت های کرونایی اردبیل ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح در کرمان زیر باران رحمت الهی

همزمان با روز ارتش رژه اقتدار نیروهای مسلح مستقر در کرمان در زیر باران رحمت الهی برگزار شد.

   

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070172 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت نهم دار فانی را وداع گفت
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ ضربات پنالتی بلای جان سیتیزن‌ها شد
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • بارش رحمت الهی در استان کویری یزد
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • نماد زندگی فانی و باقی
  • رژه نیروهای مسلح در کرمان زیر باران رحمت الهی
  • فیلم| رژه نیروهای مسلح در کرمان زیر باران رحمت الهی
  • در دیدار آقای مدیر با آهنگساز پیشکسوت چه گذشت؟