Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این مطلب ماشین‌هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که از نظر ایمنی و داشتن امکانات اصلی و جانبی از درجه بالایی برخوردار هستند و با پرداخت میلیون‌ها دلار می‌توانید صاحب این ماشین‌ها شوید!

۱. مرسدس بنز مدل g۶۳amg: این ماشین دارای بدنه و شیشه‌های ضد گلوله است و شما می‌توانید جاده را در شب از یک دوربین در داخل ماشبن ببینید و به شما دید در شب می‌دهد این ماشین همچنین در صورت وجود مواد شیمیایی از خودش اکسیژن خارج می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲. فالکاتوس: این ماشین دارای ظاهر بسیار خشنی است و بالاترین سرعت آن ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است و شیشه‌های آن دارای سه لایه ضد گلوله است.

۳. ماشین نایت xv: شیشه‌های آن ضد گلوله است و و دارای دو موتور بنزینی و دیزلی است و از گران قیمت‌ترین ماشین‌های دنیا است.

۴. مارادلجا: اندازه این ماشین شبیه به تانک است و وزن آن ۱۲ تن است و بالا‌ترین سرعت آن ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت است و تایر این ماشین نیز ضد گلوله و در برابر انفجار نیز مقاوم است

۵. کومپاتی ۹۸: بر روی این یک سیستم تلویزیونی و یخچال سوار شده است. سرعت این ماشین ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است.

منبع: طلا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماشین لوکس خودرو لاکچری خودرو ایمن ضد گلوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | القسام تصاویر هدف قرار دادن تانک و بولدوزر رژیم اشغالگر را منتشر کرد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این کلیپ نشان می‌دهد که یکی از رزمندگان مقاومت، تانک مرکاوا را تا نزدیک شدن به موقعیت خود زیر نظر گرفته و سپس با شلیک یک فروند موشک یاسین ۱۰۵، آن را کاملا منهدم می‌کند.

این صحنه‌ها همچنین نشان می‌دهد که رزمندگان مقاومت یک بولدوزر D۹ را با گلوله یاسین ۱۰۵ از فاصله نزدیک هدف قرار دادند که باعث آتش گرفتن آن شد.

گردان‌های القسام دیروز دوشنبه، صحنه‌هایی از هدف قرار دادن مقر ارتش رژیم اشغالگر و مقابله رزمندگان با خودرو‌های نظامی در حال نفوذ به اطراف مرکز پزشکی الشفا در شهر غزه را پخش کردند.

رزمندگان القسام، خودرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی را از فواصل مختلف با گلوله‌های «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند که این خودرو‌ها به دقت مورد اصابت قرار گرفتند و در آتش سوختند.

این صحنه‌ها نشان می‌دهد که رزمندگان القسام مقر فرماندهی و کنترل رژیم اشغالگر را با گلوله‌های کالیبر ۱۲.۷ ضد استحکامات هدف قرار دادند و حداقل دو نظامی را زخمی و یکی از هواپیما‌های اشغالگر را که در منطقه در حال پرواز بود، رهگیری کردند.

دیگر خبرها

  • وزش باد با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت در خلیج فارس، ۹ فروردین
  • رفع مشکلات ترافیکی و ایمن سازی جاده کندوان تا پایان دولت سیزدهم
  • علت شکستن خود به خودی شیشه خودرو و ترمیم آن
  • ببینید | القسام تصاویر هدف قرار دادن تانک و بولدوزر رژیم اشغالگر را منتشر کرد
  • رونالدو با سفینه فضایی‌اش پز داد! (عکس)‏
  • مقایسه دو جنگنده قدرتمند آمریکا/ عکس
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۸۰۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • قطار هیدروژنی چینی با سرعت ۱۶۰ کیلومتر برساعت آزمایش شد
  • سرعت باد در شهربابک به ۷۲ کیلومتر بر ساعت رسید
  • چگونه قطارهای برقی حمل و نقل دنیا را دگرگون می کنند؟