Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر تیم فوتبال پدیده گفت: نیاز مبرمی به ۳ امتیاز بازی با ذوب‌آهن داریم و شکست دادن این تیم برای ما بسیار مهم است. - اخبار ورزشی -

رحمان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط فعلی پدیده در آستانه بازی با ذوب‌آهن گفت: وضعیت تیم ما خوشبختانه خوب است. در نیم فصل اول به دلیل مشکلات مدیریتی تمرکز لازم را نداشتیم ولی خوشبختانه حالا تیم ما آرامش دارد و از لحاظ مدیریتی، مسائل مالی، امکانات و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مشکل خاصی وجود ندارد. تمام تمرکز ما روی بازی فردا برابر ذوب‌آهن است که امیدوارم نتیجه لازم را در زمین خودمان بگیریم.

وی ادامه داد: ما در جام حذفی برابر این تیم بازی کردیم که شکست خوردیم و حالا برای جبران آن باخت باید در زمین خودمان ذوب‌آهن را شکست بدهیم. شرایط ما در جدول طوری است که نیاز مبرمی به 3 امتیاز بازی با ذوب‌آهن داریم و شکست دادن این تیم برای ما بسیار مهم است. اگر این بازی را ببریم می‌توانیم چند رتبه در جدول بالا برویم، امیدوارم با انجام یک بازی خوب 3 امتیاز را بگیریم.

جعفری در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکرد خودش در این فصل راضی است؟»‌ تصریح کرد: از عملکردم به هیچ عنوان راضی نیستم و شرایط من با فصل گذشته اصلا قابل قیاس نیست. امسال نه گل زدم نه پاس گل دادم، فقط یک پنالتی برابر سپاهان گرفتم و نمی‌دانم چرا امسال با چنین شرایطی مواجه شدم. با این حال تلاش می‌کنم تا در بازی‌های بعدی بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم.

حقدوست: به سقوط فکر نمی‌کنیم و از پایین جدول جدا می‌شویم/ بازی با پدیده 6 امتیازی است

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده تیم فوتبال پدیده ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد

پیت دان، ستاره WWE ابراز امیدواری کرد که روزی برابر ای جی استایلز قرار بگیرد.

ای جی استایلز با وجود دوران حرفه‌ای طولانی خود همچنان در وضعیت جسمانی ایده‌آلی قرار دارد و یکی از بهترین ستارگان WWE به حساب می‌آید. اگرچه او در آخرین حضور خود در رسلمنیا برابر ال ای نایت شکست خورد، اما با جبران آن شکست در اسمکدان هفته پیش برابر مگااستار توانست جواز مسابقه با کودی رودز برای کمربند آندیسپیوتد WWE را به دست بیاورد.

طرفداری | اگر نگاهی به دوران حرفه‌ای درخشان ای جی استایلز بیاندازیم، تعجبی ندارد که پیت دان از او به عنوان حریف رویایی خود یاد بکند. عضو سابق برالین بروتس در مصاحبه با بیل اپیتر از رسانه Sportskeeda در این رابطه گفت:

از کودکی همیشه احترام و تحسین زیادی برای ای جی استایلز قائل بودم. من هوادار بزرگ کارهای مستقل او و همچنین روزهای ابتدایی حضورش در TNA بودم. آن زمان یک شبکه کشتی کچ در بریتانیا داشتیم که ای جی استایلز را زیاد نشان می‌داد و او کسی بود که به عنوان الگو انتخاب کرده بودم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!