Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری ابلاغی وزارت نفت در اولویت کاری شرکت نفت و گاز اروندان قرار دارد.

به  گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل این شرکت گفت: پیرو صدور بخشنامه مقام عالی وزارت نفت و با هدف برقراری عدالت نظام‌مند و یکنواخت کردن پرداخت‌ها متناسب با ارزش مشاغل، مدیریت‌های امور مالی، منابع انسانی و نمایندگان کارفرما ملزم به اجرایی کردن مفاد این بخشنامه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبقه‌بندی مشاغل کارکنان پیمانکاری شاغل در پیمان‌های مستمر (غیرپروژه‌ای)، انجام محاسبات مربوط به حقوق و مزایای متعلقه بر اساس دستورعمل اجرایی، ارائه خدمات بیمه تکمیلی درمان به افراد مشمول و افراد تحت تکفل و متعاقب آن پرداخت حقوق و دستمزد از نکات مورد تأکید این بخشنامه است که برای رفاه حال همکاران همه مراحل اداری و مالی در کمترین زمان ممکن انجام شده و  مراحل پرداخت آن نیز انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان تصریح کرد: اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری از بهمن‌ماه سال گذشته جنبه اجرایی گرفته است و اجرای این طرح برای نیروهای شاغل در میدان‌های در حال توسعه و تحویل شده به این شرکت نیز در حال بررسی و پیگیری قرار دارد.

منبع: شانا

کلیدواژه: طرح طبقه بندی مشاغل شرکت نفت و گاز اروندان نیروهای پیمانکار نفت و گاز اروندان طبقه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسباب کشی شرکت نفت به برج 23 هزار میلیارد تومانی

برج‌ های دوقلوی اداری تجاری گلستان در زمینی به مساحت 16 هزار متر مربع در 35 طبقه شامل (8 طبقه زیر زمین و نیم طبقه منفی 1+ همکف و نیم طبقه تجاری24+ طبقه روی همکف)، در منطقه 6 تهران و در تقاطع خیابان شیراز جنوبی و خیابان آقاعلیخانی قرار دارد.

به گزارش میزنفت، از ماه ها پیش بود که موضوع انتقال ساختمان شرکت ملی نفت به این برج ها در دستور کار قرار گرفت و مذاکرات برای خرید این برج ها که بی شباهت به ساختمان پتروناس مالزی نیست، آغاز شد.
 

این برج ها که متعلق به بیمه ایران است طی دو سال گذشته محل بحث های حاشیه ای فراوانی بوده که گوشه ای از آن در رسانه ها منتشر شده است.
 شرکت ملی نفت اما با این وجود قصد دارد این برج ها را خریداری کند تا خود را از وزارت نفت جدا کرده و با ساختمان فرسوده این روزهای خود در حیابان طالقانی خداحافظی کند.

 یک منبع آگاه با تایید این موضوع گفت: به دلیل هزینه بالای نگهداری ساختمان های فعلی شرکت ملی نفت در خیابان طالقانی که اغلب عمری بالای 50 سال دارند، قرار شده بود ساختمانی جدید تهیه شود که برای این مهم، برج های دو قلوی بیمه ایران معرفی شد.
وی ادامه داد: مذاکرات در مراحل پایانی است و دو طرف روی قیمت 23 هزار میلیارد تومان به جمع بندی رسیده اند اما احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی  فعلا حاضر نیست به این معامله مهر تایید بزند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟
  • اسباب کشی شرکت نفت به برج 23 هزار میلیارد تومانی
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد