Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزاد حکمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از سنندج، با اشاره به اختلال بوجود آمده در ارتباطات روستایی محور نزاز، نیر، محراب و تنگی سر در اثر سقوط دکل پسیو گردنه نزاز در روزهای پایانی اسفند ۹۹ اظهار کرد: با تلاش همکاران منطقه و نصب تجهیزات لازم، ارتباطات ثابت و سیار در نقاط مذکور در کمترین مدت در فروردین 1400 به صورت مجدد با کیفیت بالاتر برقرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: در این راستا به منظور برقراری ارتباطی پایدار و بدون مشکل، تامین و اجرای فیبر نوری بطول حدود ۱۸ کیلو متر در دستور کار قرار گرفت که با سعی و کوشش همکاران ساکنین این روستاها از خدمات با کیفیت‌تر در حوزه ارتباطات ثابت و سیار بهره‌مند شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: در اجرای عملیات فوق علاوه بربرقرای مجدد ارتباطات ثابت و سیار، زیر ساخت اینترنت منطقه نیز با ارتقای ظرفیت ۲۰ برابری و اختصاص تجهیزات cwdm  به ۱۰۰ مگ افزایش یافته است.

حکمت با اشاره به اینکه نه تنها توسعه و ارتقا زیرساخت‌ها در بخش انتقال، دیتا و ارتباطات سیار در روستاها را در دستور کار داریم بلکه به محض رصد کوچکترین اختلال در نقاط روستایی با هدف ارائه خدمات مناسب به روستاییان و کاهش شکاف دیجیتالی نسبت به رفع اختلال و مشکل ارتباطی اقدام خواهیم کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه، ضمن سپاسگذاری از سعی صدر و تعامل مشتریان ساکن در نقاط روستایی فوق به دلیل اختلال ایجاده شده در ارتباطات مخابراتی و ارتباطی آنها بر اثر سقوط دکل پسیو گردنه نزاز ، نویدِ تحقق ارتقای 20برابری ظرفیت اینترنت و نصب تجهیزات لازم در این نقاط را به مشتریان اعلام کرد.
انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری چهار سد سنگی و ملاتی در اردستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اردستان با بیان اینکه تاکنون ۳۵ طرح آبخیزداری در مناطق مختلف اردستان با بیش از ۴۰۰میلیارد ریال هزینه اجرا شده گفت: این سد‌ها از نوع سنگ و ملاتی، بند خاکی، پخش سیلاب و بیولوژیک هستند.


مجید خداپرستان افزود: این طرح‌ها شامل؛ سد نیسیان با ظرفیت ۵۰ هزار متر مکعب، سد لاسرداب با ظرفیت ۳۰هزار متر مکعب، سد دوک با ظرفیت ۲۰ هزار متر مکعب و سد داوران با ظرفیت ۱۵ هزار متر مکعب آبگیری شده است.


وی گفت: این سد‌ها به شکل سنگی ملاتی ساخته شده، سد نیسیان از چهار بند، سد داوران، لاسرداب و سد دوک هرکدام از ۲ بند تغذیه می‌شوند که برای تغذیه سفره‌های زیر زمینی و نفوذپذیری آب، کنترل سیلاب و ریزگرد‌ها در شهرستان ساخته شد.


خدا پرستان با بیان اینکه حجم آب پشت این سد‌ها حدود ۱۰۰ هزار متر مکعب است افزود: با آبگیری سد‌های خاکی در مناطق مختلف شهرستان از وارد شدن خسارت شدید به روستا‌ها جلوگیری شده است.


شهرستان اردستان بابیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی
  • پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • برقراری پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت ۴G در روستا‌های دشتک سفلی و علیای تفت
  • ارتقاء زیرساخت‌های مخابراتی برای ۱۲۰۰ مشترک بلوار ۱۷ شهریور سمنان
  • آبگیری چهار سد سنگی و ملاتی در اردستان