Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، به دلیل شرایط کرونایی در ایام مبارک ماه رمضان آئین ترتیل‌خوانی قرآن کریم و مناجات خوانی در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بدون حضور جمعیت از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

آئین ترتیل‌خوانی قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز و بین المللی کشورمان، در طول ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 18 به طور مستقیم از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ویژه برنامه مناجات خوانی شب‌های ماه مبارک رمضان هر شب بعد از خبر ساعت ۲۴ با نوای مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام سعید حدادیان از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

با توجه به تدابیر و اقدامات پیشگیرانه در خصوص شیوع ویروس کرونا این برنامه‌ها بدون حضور زائران خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از شبکه قرآن و پنج سیما این برنامه‌ها را مشاهده کنند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی ع ماه مبارک رمضان ویژه برنامه مناجات خوانی آئین ترتیل خوانی قرآن کریم برنامه های ماه رمضان در حرم عبدالعظیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه در هر قسمت میزبان کارشناسی درباره باروری و موضوعات مربوط به آن است که در این بخش از برنامه مسائل و موضوعات مربوط به آقایان مورد بحث و بررسی قرار می‌ گیرد. برنامه فردا با حضور فیروزه روستا و با موضوع «پدران در انتظار»،  پخش می‌شود.

برنامه «ماه‌ترین پلاس» سال گذشته با اجرای محیا اسناوندی، مسائل و مشکلات بانوان در زمینه باروری را مورد بحث و بررسی قرار داد.

«ماه ترین پلاس» به تهیه کنندگی مرجان بیات و با اجرای شهریار ربانی و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پنجشنبه و جمعه‌ها به صورت زنده ساعت ۱۸:۱۵ پخش می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • روایتی از توصیف جالب رهبر انقلاب از مجری سرشناس تلویزیون
  • ۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد
  • تقارن بهار قرآن و طبیعت و تحولی که رقم خورد / پربازدیدترین‌های سیما کدام بودند؟
  • تعامل تمییز و دلچسب با مردم در طرح «زندگی با آیه ها»