Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@17:43:38 GMT

سقوط بایرن؛ بازی موش گربه با نمایش نیمار (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۰۶۸۶

شب گذشته تیم پاری سن ژرمن باوجود شکست مقابل بایرن‌مونیخ و به خاطر برتری در خانه حریف، توانست به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یپدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق در حالی رخ داد که بایرن‌مونیخ قهرمان فصل گذشته یو سی ال بود و در فینال همین تیم پی اس جی را شکست داد اما این بار مغلوب شاگردان پوچتینو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

حذف باواریایی ها بازتاب گسترده ای در رسانه‌های جهان داشت. روزنامه اسپانیایی مارکا در این خصوص نوشت: «صعود پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان. فصل گذشته در فینال بودند و امسال به نیمه نهایی رفتند و این در حالی بود که بارسا و بایرن را حذف کردند. پاری سن ژرمن بالاخره نامش را در بین تیم های بزرگ دنیا قرار داده است. انگار که چیزی در پاریس تغییر کرده و ژن برنده وارد رگ این تیم شده است.»

 

 

 

 

در ادامه گزارش مارکا آمده: «بخش بزرگی از مسئولیت وضعیت فعلی پاری سن ژرمن، متوجه دو ستاره این تیم یعنی ام باپه و نیمار است. همه چیز حول آن ها تشکیل شده و ام باپه اعتماد به نفس را در آن ها ایجاد کرده و ترس را به حریف انتقال می‌دهد و البته نوعی احترام برای تیم خودی کسب می‌کند.»

موندو دپورتیوو عنوان کرد: «پاریس به دنبال رستگاری در لیگ قهرمانان بود و این اتفاق با حذف بایرن مونیخ رخ داد. پاریس نتوانست گلزنی کند اما هیجان و نمایش زیبای این تیم کم نبود.»

آاس اسپانیا نوشت: «نیمار یکی از اصلی ترین بازیکنان پاری سن ژرمن در صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود. این بازیکن برزیلی باوجود باخت پاریسی ها، به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. او سه ضربه به تیرک دروازه زد و عملکرد مطلوبی داشت.»

 

 

 

 

گاتزتا دلو اسپورت اظهار داشت: «پاری سن ژرمن دیگر آلبومی از برچسب ستاره ها نیست. آن ها با یک سازماندهی تاکتیکی و پشتیبانی از دو ستاره تهاجمی، وارد مرحله بلوغ فنی شده اند. نیمار و ام باپه دو بازیکنی هستند که باعث می‌شوند پی اس جی حرفی برای زدن داشته باشند.»

بی بی سی اسپورت انگلیس گزارش داد: «هشت ماه پس از فینال لیسبون، پی اس جی همچنان در حمله عملکرد خوبی دارد. آن ها نظم بیشتری با پوچتینو پیدا کرده‌اند. او پس از فینال لیگ قهرمانان 2019 و شکست مقابل لیورپول، حالا به دنبال قهرمانی است.»

 

 

 

 

دویچه وله آلمان نوشت: «بین دقایق 34 تا 39 نیمار سه بار به تیرک دروازه بایرن مونیخ زد. فرصت های گلزنی بایرن در این بازی نادر بود اما پاریسی ها از راست و چپ موقعیت های پرتعدادی را به دست آوردند. آن ها از وسط نیز با پاس های عمقی به موقعیت های خوبی دست پیدا کردند.»

بیلد آلمان در گزارشی مفصل عنوان کرد: «بایرن حذف شد و پاریس بالا رفت. آن ها انتقام فینال سال گذشته را گرفتند. برخلاف بازی رفت، پاریس موقعیت های زیادی داشت و بایرن گل زد!»

کیکر آلمان نوشت: «بازی موش و گربه را با نمایش نیمار دیدیم!» دی ولت گزارشی با این عنوان نوشت: «بایرن از تخت پادشاهی اروپا سقوط کرد.»

پاری سن ژرمن بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن بایرن مونیخ لیگ قهرمانان پاری سن ژرمن بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال با حذف سیتی شانس اول قهرمانی شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، منچسترسیتی و بارسلونا بیشترین شانس برای کسب لیگ قهرمانان را طبق پیش‌بینی بیگ دیتا داشتند. بیگ دیتا این را نشان می‌داد، اما در پیش‌بینی‌های خود شکست خورد و هر دو در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رئال مادرید و پاری سن ژرمن حذف شدند.

از بین همه پیش‌بینی‌های ابررایانه اوپتا، فقط صعود بایرن به نیمه نهایی درست بود تا مشخص شود، پیشرفت‌های فناوری هنوز نمی‌توانند فوتبال را به درستی پیش‌بینی کنند.

از دو هفته بعد دوئل بایرن با رئال و دورتموند با پی‌اس‌جی مشخص کننده دو تیم فینالیست خواهند بود. در حال حاضر، رئال مادرید با احتمال 39 درصد، شانس اصلی قهرمانی است و پس از آن پاری سن ژرمن (27 درصد)، بایرن (16.9 درصد) و دورتموند (16.38 درصد) قرار دارند.

دیگر خبرها

  • پیروزی 4 بر 1 پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان / به روایت کارتون
  • رئال با حذف سیتی شانس اول قهرمانی شد
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ اولین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • خلاصه بازی بارسلونا 1-۴ پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن، گربه‌سیاه بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا
  • بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • رژه هواداران پاری سن ژرمن در خیابان‌های بارسلونا پیش از دیدار برگشت دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم