Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو کشتی حامل روغن خوراکی در بندر شهید رجایی استان هرمزگان پهلوگیری کرده است و محموله‌های این دو کشتی که برای تامین نیاز کشور وارد این بندر شده در حال تخلیه است. خبرگزاری میزان _ بنا به اعلام شاتا، کالا‌های اساسی که در سال گذشته خریداری شده بود در حال ورود به کشور است و بر اساس گزارش رسیده از اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان دو کشتی از این کالا‌های اساسی که حامل روغن خوراکی است به بندر شهید رجایی استان هرمزگان رسیده است و در حال تخلیه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محموله‌های این دو فروند کشتی به منظور تامین بخشی از نیاز مردم وارد کشور شده است.
در سال گذشته نیز در مجموع ۱۰۴ فروند کشتی حامل کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در این بندر پهلو گرفت و پس از تخلیه به سراسر کشور ارسال شد.
همزمان خرید تضمینی گندم در استان هرمزگان که از چند روز پیش آغاز شده در حال انجام است و تاکنون ۲۰۰۰ تن گندم در مناطق شمالی و غرب استان از کشاورزان خریداری شده است.
امسال برای خرید تضمینی گندم کشاورزان این استان ۱۵ مرکز پیش بینی شده است.   بیشتر بخوانید: تجارت ۱۴.۳ میلیارد دلاری ایران و امارات در سال ۹۹   انتهای پیام/ برچسب ها: کالای اساسی روغن خوراکی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کالای اساسی روغن خوراکی استان هرمزگان روغن خوراکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد سوم محمد حسین قیصری در این خصوص اظهار کرد: این حادثه امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه ۱۵ به محل حریق واقع در حر ۱۳ اعزام شدند. 

رییس ایستگاه ۱۵ آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه با تلاش و سرعت عمل همکاران از گسترش حریق و سرایت آن به دیگر نقاط منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید. 

وی بیان کرد: هرگز در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری برقی، بخاری گازی روشن، شعله آبگرمکن و ... اقدام به خشک کردن لباس نکنید.

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • تهدیدهای ترانزیت دریایی در ۱۴۰۳
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق ودستگیری یک متخلف در زاهدان
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش