Web Analytics Made Easy - Statcounter



فضای داخل کابین از مواد اولیه باکیفیت و فناورانه های جذاب تشکیل شده که باید به نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی تبلتی 12 اینچی و نمایشگر تمام دیجیتال باکیفیت اطلاعات کیلومتر اشاره کنیم. نمایشگر هدآپ 12 اینچی نیز به عنوان آپشن برای این محصول در نظر گرفته شده است.

سیتروئن به تازگی تصاویر مربوط به C5 X را منتشر کرده که می توان آنرا پاسخی به بازار برای رقابت با پژو 508، دی اس9، مرسدس ایی-کلاس، آئودی آ6 و ب ام و سری 5 دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نکته جالب در رابطه با محصولاتی که نام برده شد؛ ارائه آنها در یک کلاس بدنه مشخص مانند سدان و یا واگن است. در این میان سیتروئن با خودروی جدید خود سعی بر یک نوآوری داشته تا ترکیبی فعال از کلاس های مختلف بدنه را در یک محصول و یک جا ارائه دهد!

حاصل کار سی5 اکس است که کاملا ترکیب سدان و واگن را همراه دارد و با توجه به ارتفاع از سطح زمین مقداری نیز اس یو وی به نظر می رسد!

از منظر ابعاد برابر با 4805 میلیمتر در طول، 1865 میلیمتر در عرض و 1485 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. با این ابعاد؛ سی5 اکس از رقبای آلمانی خود که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، مقداری کوچکتر است.

فضای داخل کابین از مواد اولیه باکیفیت و فناورانه های جذاب تشکیل شده که باید به نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی تبلتی 12 اینچی و نمایشگر تمام دیجیتال باکیفیت اطلاعات کیلومتر اشاره کنیم. نمایشگر هدآپ 12 اینچی نیز به عنوان آپشن برای این محصول در نظر گرفته شده است.

در بخش پیشرانه برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده که جذاب ترین آن به نمونه پلاگین هیبرید 225 اسب بخاری با قابلیت پیمایش 50 کیلومتر در حالت الکتریکی خالص(با سرعت 135 کیلومتر برساعت) مربوط می شود.

سیستم تعلیق بروزرسانی شده که در کلاس تطبیقی ارائه می شود، نقش مهمی در بهبود کیفیت رانندگی با سی5 اکس دارد.

این محصول در نیمه دوم سال جاری میلادی برای فروش در اروپا عرضه می شود و هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت آن در دسترس نیست.

عصر ایران

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟

انرژی مورد نیاز گوشی اوپو A3 با استفاده از یک باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‏شود و از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی اوپو A3 که با شماره مدل PJT110 تائیدیه پلتفرم TENNA را دریافت کرده است، در ماه آینده عرضه خواهد شد؛ این محصول گواهی IP69 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است، احتمالاً گوشی یادشده از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD بهره می‌برد، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه خواهد شد.

یک ماژول دوربین عمودی روی پنل پشتی گوشی اوپو A3 واقع شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه دو مگاپیکسلی می‏‌شود؛ این گوشی با استفاده از رابط کاربری ColorOS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ اجرا می‏‌شود و به تراشه ناشناخته ۲.۲ گیگاهرتزی مجهز شده است که با هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی اوپو A3 با استفاده از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند، ابعاد این گوشی ۸.۱ * ۷۵.۶ * ۱۶۲.۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۱ گرم است.

کد خبر 747739

دیگر خبرها

  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس SE
  • مدل مفهومی پیشرفته ترین سدان کیا (عکس)
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • ببینید| شوخی معنادار معین الدین سعیدی با خودروهای شاسی بلند /پس چرا به ما نگفتند؟!
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • یوان هانگ وای7 ؛ این خودرو را بیشتر با برند دایون می شناسید! (+تصاویر)
  • تانسو 06 ؛ شاسی بلند جدید چری که قرار نیست زیاد گران باشد! (+تصاویر)