Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور هیات مدیره استقلال گفت: من احتمالا برای بازی سوم یا چهارم به عربستان می روم

علی نامداری مشاور هیات مدیره استقلال می گوید دخالتی در رفتن محمد دانشگر به عربستان ندارد.

به گزارش طرفداری، روز گذشته خبری در یکی از رسانه ها منتشر شد که علی نامداری منتظر است رضایت فرهاد مجیدی را بگیرد تا بتواند محمد دانشگر را با خود به عربستان ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال نامداری در گفتگو با رسانه طرفداری این خبر را تکذیب کرد:

اصلا چنین چیزی صحت ندارد. به من چه ربطی دارد که دانشگر را به عربستان ببرم؟ این مسائل فنی است و من هرگز دخالتی در این مسائل نمی کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است به عربستان سفر کند یا نه هم گفت:

بله من احتمالا برای بازی سوم یا چهارم به عربستان می روم. البته باشگاه برای من ویزا گرفته اما من با هزینه شخصی به این کشور سفر می کنم.  

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس افشاگری عجیب داماد علی انصاریان: دو ماه مقاومت کردم این عکس را پخش نکنم دنیا مبهوت سوپرگل طارمی؛ گل ستاره ایرانی باید نامزد پوشکاش شود / تصاویر ادامه تبعیض ‌ها بین پرسپولیس با حریفان / اعتراض مجدد به زمین تمرین سوپرگل مهدی طارمی به چلسی با کیفیت HD (به همراه گزارش انگلیسی و عربی) مثال عجیب و 18+ نیمار درباره استفاده نکردن از مالکیت توپ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست احساسی بهنوش بختیاری برای آزاده نامداری

آفتاب‌‌نیوز :

بهنوش بختیاری به مناسبت سالگرد درگذشت آزاده نامداری یک پست احساسی منتشر کرد.

بهنوش بختیاری نوشت: امروز سالگرد فوت آزاده است. ازاده نامداری شیرین زبان بود. دمش گرم بود. توی دهانش کلی کلمه ناز ریخته بود که نمیدونستی کدومش رو برداری و کجای دلت بذاری. اگه خط متروی شمال تا جنوب رو باهاش حرف میزدی، باز هم موقع خداحافظی یخ میریخت توی داغی قلب. او وقتی آدما رو میدید میخواست بدونه کجای حالت درد میکنه، کدوم سمت صورتت خندیده. بید مجنون بود. به شدت حیف بود برای خاک، ازاده جان همین روز‌ها بود که یهو دلت گرفت و کنده شد از زمین و زمان و آدما، درست مثل من که دلم از همه کنده شده، ولی بدون تو کسی نیستی که از یاد‌ها بروی، گندمت می‌روید و برکت خالص می‌شود و یادگاری تو برای مردم ایران می‌شود. روحت شاد و یادت سخت گرامی.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • آنروا: اسرائیل مانع کمک‌رسانی به شمال غزه می شود
  • ویدیویی تلخ از آزاده نامداری که وایرال شد
  • آخرین صحبت‌های آزاده نامداری قبل از فوت چه بود؟
  • ببینید | واکنش ضرغامی به قطع درختان منطقه نور؛ به ما ربطی ندارد
  • حرف‌های احساسی یکتا ناصر به آزاده نامداری
  • (تصاویر) سومین سالگرد درگذشت آزاده نامداری
  • پست احساسی بهنوش بختیاری برای آزاده نامداری
  • مانچینی ترکیب صعود عربستان را چید
  • پاسخ محکم کروس به برادرش: به تو ربطی ندارد!
  • واکنش سپاهان به صحبت های رویانیان: گران ترین تیم تاریخ ایران در زمان شما بسته شد