Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- یک روزنامه هندی به مقایسه اظهارات سرمربی پرسپولیس، الوحده و الریان درباره میزبان هند در گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

 بازی‌های گروه پنجم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا از امروز چهارشنبه به میزبانی گوا هند برگزار می‌شود. بر این اساس پرسپولیس ایران به مصاف الوحده امارات می‌رود و گوا با الریان قطر بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس و «تن کاته» سرمربی الوحده امارات در نشست خبری پیش از این مسابقه از امکانات میزبانی هند و مشکلات تمرین در این کشور انتقاد کردند.

روزنامه «timesofindia» امروز در مطلبی به این موضوع پرداخت و اظهارات گل محمدی و تن کاته را با مصاحبه «لوران بلان» سرمربی الریان مقایسه کرد.

بلان در نشست خبری خود گفته بود که استادیوم گوا مناسب به نظر می‌رسد و به نوشته این روزنامه، تعریف‌هایش از امکانات هند برای مسئولان برگزاری گوش نواز بوده است.

timesofindia نوشت: «اما سایر مربیان چندان مهربان نبودند.» این روزنامه سپس اظهارات گل محمدی و تن کاته را بازتاب داده است که انتظار داشته‌اند شرایط میزبانی و نگرانی از سلامتی بازیکنان بیشتر از این باشد.

 

   مهر    

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!

به گزارش فرارو و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران تمرین دیروز (سه‌شنبه) را هم در سالن بدنسازی و زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

ابتدا بازیکنان در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۲۰ دقیقه با حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن، وارد زمین چمن شدند و به مدت ۶۵ دقیقه به کار‌های تاکتیکی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، شوتزنی به سمت دروازه و فوتبال درون تیمی پرداختند.

شش ملی‌پوش و اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان غایبان تمرین سرخپوشان بودند.

امروز هم همچون روز گذشته، تعدادی از تماشاگران و هواداران پرسپولیس در محل تمرین قرمزپوشان حضور یافتند و تمرین تیم را از نزدیک به تماشا نشستند.

حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس نیز با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی این تمرین را تماشا کرد.

دیگر خبرها

  • شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف اسپانیایی!
  • مربی دروازه‌بانان سابق پرسپولیس به الریان رفت
  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • پرسپولیس امروز هم سرمربی ندارد
  • اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد
  • اظهارات عجیب و جالب قلعه‌نویی قبل از دیدار با ترکمنستان