Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@23:03:41 GMT

رگبار و رعد و برق مهمان آسمان کشور

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۰۸۵۳

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، امین حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، یزد، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، فارس، بوشهر، ارتفاعات شمالی هرمزگان، جنوب چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق اصفهان رشد ابر را خواهند داشت که همراه با رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقتی و حتی احتمال تگرگ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: برای غرب و جنوب ارتفاعات البرز بارش پراکنده و برای شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور افزایش سرعت وزش باد را پیش بینی می‌کنیم که در پاره‌ای مناطق این باد شدید خواهد بود.

نقشینه خاطرنشان کرد: شدت بارش‌های امروز در شمال شرق سمنان، شرق خراسان جنوبی، جنوب یزد، بخش‌های مرکزی و شمالی کرمان و فارس، جنوب اصفهان، شرق کهکیلویه و بویراحمد رخ خواهد داد. فردا برای بیشتر مناطق استان‌های واقع در نیمه شرقی کشور بارش‌ها به صورت رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود. شدت بارش‌های فردا در نیمه شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات کرمان خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی بیان داشت: از فردا تا روز شنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم خواهد بود. دریای عمان هم جمعه و شنبه مواج خواهد بود.

وی درباره آخرین وضعیت آب و هوایی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران هم امروز کمی ابری خواهد بود. اما در برخی ساعات افزایش ابر وزش باد و حتی احتمال بارش پراکنده در برخی نقاط استان تهران وجود دارد. بیشینه دمای هوای تهران امروز بیست و هشت درجه سانتیگراد و کمینه دما شانزده درجه خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان بهروز کمالوندی دعای روز اول رمضان رگبار رعد و برق وضعیت جوی گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان بهروز کمالوندی دعای روز اول رمضان وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری عصر پنج‌شنبه در مراسم نکوداشت مرحوم آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد که در حرم مطهر امامزاده سیدعباس ابن موسی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله مهمان‌نواز مسجد امامی بجنورد را در قبل از انقلاب به پایگاه انقلاب تبدیل کرد و بعد از انقلاب در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی بسیار اثرگذار بود.

وی در ادامه افزود: این عالم ربانی علاوه بر اثرگذاری معنوی در خراسان شمالی در پیگیری استقرار بسیاری از زیرساخت‌های اساسی نقش‌آفرین بود.

امام جمعه بجنورد گفت: آتش کشیدن منزل این مبارز خستگی‌ناپذیر انقلاب در کوران مبارزات انقلابی نشان دهنده عمق کینه حکومت طاغوت از وی بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: آیت الله مهمان‌نواز ساده زیست، با تقوا، بصیر و ولایتمدار بود.

کد خبر 6088705

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • هواشناسی ۴۰۳/۰۲/۰۵؛ تداوم بارش درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • هواشناسی ایران ۴۰۳/۰۲/۰۵؛تداوم بارش‌ درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرقی و جنوب کشور/ افزایش دمای هوا در نوار غربی
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد