Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان در دیدار با رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان عنوان کرد: این بانک در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان در سال ۱۳۹۹ همکاری بسیار خوبی داشته و از تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه برخوردار بوده است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد رسول شیخی زاده با بیان اینکه تعهد بانک ملی ایران در زمینه پرداخت تسهیلات در سال گذشته ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون بوده که این بانک بیش از تعهد خود و مبلغ ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان پرداخت کرده است، اظهار کرد: با پرداخت این مبلغ تسهیلات ۶۵۸ طرح اشتغال برای مددجویان ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این نشست علی اشرف یوسفی قیاسی رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان نیز با بیان این که از افتخارات نظام بانکی ملی در کشور در کنار حمایت از تولید، پشتیبانی و حمایت از هموطنان نیازمند است، گفت: پرداخت سریع تسهیلات در جهت توانمندسازی مددجویان تحت پوشش سازمان‌های حمایتی نیز از اقدامات مهم بانک ملی ایران است. در پایان جلسه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان با اهدای لوح از خدمات بانک ملی استان در زمینه اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد قدردانی کرد. شیخی زاده همچنین از تعدادی از شعب موثر در این بخش با اهدای لوح تقدیر کرد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات ساخت و خرید مسکن

به گزارش قدس آنلاین، سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، گفت: در سال گذشته در مجموع ۱۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای خرید، ساخت و تعمیرات مسکن توسط بانک مسکن پرداخت شد.

وی در ادامه تاکید کرد: تسهیلات خرید مسکن در سال گذشته به ۴۵ هزار نفر به مبلغ ۱۸ هزار میلیارد تومان پرداخت شد. در سال گذشته قرارداد تسهیلات ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳ همت منعقد شد.

براساس گفته بانک مسکن، در سال گذشته ۱۳۰ هزار و ۳۷ واحد تسهیلات تعمیر مسکن به مبلغ ۱۴ همت توسط بانک مسکن دریافت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان
  • تحویل ۷۳۸ واحد مسکن به مددجویان روستایی کردستانی
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد
  • ۴۶۷ فقره تسهیلات به کارآفرینان استان بوشهر پرداخت شد
  • محقق شدن تعهد اشتغال شهرستان خلخال
  • پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات ساخت و خرید مسکن
  • ۶۰۸۳ شغل در بخش صمت طی سال گذشته در کردستان ایجاد شد