Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار گلستان گفت: ایجاد تصفیه خانه فاضلاب و شبکه انتقال پساب شهرستان گنبدکاووس برای اجرای زراعت چوب ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، هادی حق شناس در جلسه هماهنگی فاضلاب شهر گنبدکاووس اظهار داشت: استفاده از پسآب شهری می‌تواند زمینه زراعت چوب را فراهم کند و برای این اقدام نیاز است سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی برای اجرای پروژه تصفیه خانه و شبکه انتقال صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب برای همکاری با سرمایه گذار 10 هزار متر مکعب پساب را برای اجرای طرح زراعت چوب در زمینی به وسعت 2 هزار هکتار برای 15 سال ارایه می‌کند.

توسعه زراعت چوب در کاهش قاچاق اثرگذار استاجرای طرح «حاج قاسم» در حوزه زراعت چوب/ دولت در طرح "همگام با کشاورز" به یاری سپاه آمداستاندار مازندران: 20 پروژه اقتصاد مقاومتی مازندران در حوزه زراعت چوب اجرایی شد

استاندار گلستان بیان داشت: معاونت اقتصادی استانداری نیز تلاش خواهد کرد 2 هزار هکتار را در قالب 10 مزرعه 200 هکتاری به سرمایه گذاری واگذار کند.

وی ادامه داد: اگر سرمایه گذاری همچون اوقاف و یا اتاق بازرگانی و یا تعدادی از سرمایه گذاران هزینه 200 میلیارد تومان اولیه و هزینه یکهزار و 300 میلیارد تومانی را در طول 15 سال انجام دهند 5 یا 6 برابر در طول 15 سال سود خواهند برد.

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زراعت چوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال

به گزارش جام جم آنلاین؛ "محمد محمدی" در دیدار با فرماندار مهران با ارائه گزارشی از وضعیت آب این شهرستان، نحوه تامین و توزیع آب شرب، طرح‌ها در دست اجرا اظهار کرد: تصفیه خانه فاضلاب مهران در حال حاضر از لحاظ فرآیندی کامل است، با عنایت به اینکه در ایام کنگره بزرگ اربعین پساب تولیدی به تصفیه خانه فاضلاب شهر مهران انتقال داده می‌شود، اما فرایند موجود ظرفیت تصفیه پساب ایام مذکور ندارد.

وی تصریح کرد: مجوز مدول توسعه تصفیه خانه فاضلاب مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰میلیارد ریال از معاون اول رئیس جمهور گرفته شده است و با اخذ ردیف اعتباری و تخصیص اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خواستار مساعدت و همکاری در زمینه تخصیص به موقع اعتبارات شد و تاکید کرد: اتمام و تسریع پروژه‌های آب و فاضلاب مهران نیازمند مساعدت و همکاری فرماندار و سایر دستگاه‌های مرتبط است.

فرماندار شهرستان مهران نیز در این دیدار با قدردانی از زحمات پرسنل آب و فاضلاب، آمادگی خود را برای همکاری و پیشبرد پروژه‌های آب و فاضلاب اعلام کرد.

"علی عباس شفیعی" افزود: مجموعه فرمانداری برای خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم شهرستان، همواره پشتیبان و همراه آبفای استان است تا بتوانند خدمات خود را با سرعت و کیفیت بهتر به مردم ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه
  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • فراخوان شناسایی کارگزار تخصصی برای ایجاد کنسرسیوم کاهش آلایندگی یک نیروگاه
  • لزوم رسیدگی به صنایع فعال استان گلستان
  • تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال
  • نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند