Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - از نمایندگان برتر جشنواره رازمان اکوسیستم همراز بیمه رازی تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، جشنواره فروش بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی دیجیتال (طرح رازمان) از ۲۲آذرماه ۱۳۹۹ آغاز و در تاریخ ۲۱ اسفندماه سال جاری در بستر اکوسیستم همراز، به کار خود پایان داد.

اختتامیه و اهدای جوایز این جشنواره به صورت غیرحضوری و از طریق اسکایپ در روز ۲شنبه ۲۳فروردین۱۴۰۰ در شعب مربوطه با حضور آقای مهدی ملکی، معاونت برنامه ریزی و نوآوری، آقای رضا بیگدلی، مدیریت آتش‌سوزی، آقای رضا جمالی، مدیریت فناوری اطلاعات و آقای حمیدرضا پروازی، مدیریت توسعه کسب‌وکار دیجیتال و دیگر همکاران شعب و ستاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این جشنواره که در گام اول، به شکل اختصاصی برای اعضای محترم شبکه فروش بیمه رازی طراحی شده بود، با استقبال قابل توجهی مواجه شد و تعداد ۲۶۰نفر از نمایندگان در آن به فروش بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی دیجیتال اقدام نمودند که تعداد ۱۶۶ نفر از این عزیزان به باشگاه‌های دریافت جوایز راه یافته و تعداد ۵۲۸۶ فقره بیمه‌نامه توسط ایشان صادر شد‌.
خانم ها میترا زابلی و فریبا بصیری از شعبه اردبیل، فرحناز سلمانی از شعبه بندرعباس و فاطمه دنکوب از شعبه گرگان و آقایان حسن حقیقت رهورد از شعبه کاشانی، محمدرضا ذاکر خطیبانی از شعبه چالوس، جلیل محتشمیان از شعبه زاهدان، رضا محجوب و عارف نوروزی از شعبه تبریز برگزیدگان این جشنواره در میان نمایندگان بودند.
همچنین در بررسی های به عمل آمده، میزان عملکرد و مشارکت برخی شعب قابل توجه بود که ۶شعبه برتر براساس میزان حق بیمه تولیدی و درصد نمایندگان فعال، به ترتیب شعب آیت‌الله کاشانی، اردبیل، تبریز، چالوس، زاهدان و بندرعباس بودند.
کلیه نتایج و دستاوردهای نمایندگان و شعب در وبلاگ همراز و از طریق آدرس زیر قابل مشاهده است:
http://yun.ir/klt۰۹۵
در پایان ضمن تقدیر از مشارکت و همکاری همه فعالان این جشنواره، امیدواریم در سال جدید و همزمان با برگزاری جشنوار‌های دیجیتال، شاهد برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف اعضای محترم شبکه فروش در راستای توسعه کسب‌وکار دیجیتال خود باشیم.
همراز؛ اکوسیستم خدمات دیجیتال بیمه راز

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های جایزه سالانه ادبی بشیر علوی در منطقه دلوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ این جشنواره سالانه با هدف کمک به توسعه فرهنگی منطقه دلوار به همت دکتر بشیر علوی استاد دانشگاه فرهنگیان بوشهر برگزار می‌شود.

علوی می‌گوید: فراخوان جشنواره آبان سال ۱۴۰۲ در دو بخش داستان و شعر و در سه رده سنی منتشر شد.

به گفته اسن استاد دانشگاه در مجموع ۵۱ داستان وشعر به دبیرخانه جشنواره رسید که در پایان ۲۱ نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند. 

 این طرح مبتکرانه فرهنگی با هزینه شخصی دکتر علوی و با هدف تشویق جوانان در عرصه شعر و داستان برگزار می‌شود.

بشیر علوی متولد ۱۳۵۴ اهل روستای جائینک بخش دلوار و دانش آموخته و مدرس ادبیات فارسی است که ۳ دهه است در حوزه ادبیات فعالیت دارد و ۱۵ سال است که افزون بر تدریس به پژوهش در زمینه ادبیات هم مشغول است بیشتر پژوهش‌های او در حوزه نقد و نسخه شناسی است.   علوی کارشناسی خود را در دانشگاه خوارزمی تهران، کارشناسی ارشد را در دانشگاه یزد و دکترا را در دانشگاه شیراز گذرانده و از اواخر ۸۰ به نویسندگی روی آورده است.

تا کنون ۱۰ اثر از وی منتشر شده است.

شناخت نامه شعر زنان، دیوان وصلی سمرقندی، منظومه نو یافته، دیوان اشعار علامه بلادی، از جوئینک تا گوئینک، بقیه النقیه، ضمیمه اللطیفه از جمله آثار منتشر شده وی است.

دیگر خبرها

  • این گروه از نمایندگان برای تقدیر از فعالیت های پلیس در حوزه حجاب به دیدار سردار رادان رفتند
  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
  • پاسخ به نیازهای ناشناخته بیمه‌گذاران بیمه رازی در ۱۴۰۳
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  • معرفی برترین‌های جایزه سالانه ادبی بشیر علوی در منطقه دلوار
  • جشنواره سراسری فیلم رفسنجان (شهرنما) برگزیدگان خود را شناخت
  • اختتامیه جشنواره ملی فیلم شهرنما رفسنجان
  • برترین‌های رشته نمایش ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم معرفی شدند
  • معرفی برترین های آثار مستند رادیویی در جشنواره ملی پژواک