Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@09:39:28 GMT

ایرلاین‌ها: ۴۰ درصد ظرفیت پروازها را هدر می‌دهیم!

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۱۰۰۰

ایرلاین‌ها: ۴۰ درصد ظرفیت پروازها را هدر می‌دهیم!

رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان "به‌دلیل شیوع کرونا الان زمان پیگیری رفع محدودیت ۶۰ درصدی نیست،" گفت:بیخودی ۴۰ درصد ظرفیت هواپیما را هدر می‌دهیم.

به گزارش مشرق، یونس دقیق‌کیا، اظهار کرد: محدودیت ۶۰ درصدی در پروازهای داخلی به جز صدمه مالی برای شرکت‌های هواپیمایی چیزی نداشته است.

وی ادامه داد: فراتر از صدمات مالی، به دلیل تحریم‌ها امکانات شرکت‌های هواپیمایی محدود است و انتقال پول با مشکل مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اعتقادی به محدودیت پروازها نداریم!

وی بیان کرد: همچنین آوردن قطعات-هواپیما- مشکل است و بیخودی ۴۰ درصد ظرفیت هواپیما را هدر می‌دهیم.

رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی تاکید کرد: چون بحث وزارت بهداشت است همه جوره مکاتبه کرده‌ و به رئیس‌جمهور هم نامه نوشتیم. اما به آقایان وزارت بهداشت دسترسی نداریم چندین نوبت هم دعوت کردیم از مسئولان وزارت بهداشت تا دقیقا در هواپیما شما را توجیه کنیم.

دقیق‌کیا با یادآوری این‌که موفق به انجام این کار نشدیم، گفت: آنها می‌گویند "می‌دانیم".

وی همچنین با اشاره به وضعیت قرمز کشور به لحاظ شیوع ویروس کرونا، افزود: بنا بود از فروردین موضوع محدودیت ۶۰ درصدی را پیگیری کنیم که با وضعیت فعلی که به دلیل شیوع ویروس کرونا حاد شده، جایی برای مطرح کردن این مسئله وجود ندارد.

وی پیش‌تر با انتقاد از اعمال محدودیت ۶۰ درصدی پروازهای داخلی به تسنیم، گفته بود: پرواز ایرلاین‌های خارجی که به ایران می‌آیند با تمام ظرفیت انجام می‌شود؛ ترکیش ایرلاین و قطرایرویز به صورت فول پروازهای خود را به ایران انجام می‌دهند. دنیا قبول ندارد که هواپیما محل شیوع ویروس کروناست.

دقیق‌کیا، یادآور شد: با وجودی که اعتقادی به اعمال محدودیت ۶۰ درصدی در پروازهای داخلی نداریم و این کار را علمی نمی‌دانیم اما آن را رعایت می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، با وجود مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص انجام پروازهای داخلی با ۶۰ درصد ظرفیت صندلی اما برخی ایرلاین‌ها با ظرفیت تقریبا کامل پروازها را انجام می‌دهند. پرواز هواپیمایی قشم از آبادان به مشهد نمونه بارزی است که در آن محدودیت‌ ۶۰ درصدی از سوی این ایرلاین رعایت نشده بود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا ستاد ملی کرونا وزارت بهداشت ایران شرکت های هواپیمایی محدودیت ۶۰ درصدی پروازهای داخلی درصد ظرفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی در مرغداری‌های خراسان جنوبی ۲۲ درصد افزایش یافت

   

بخشی مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: پارسال ۳۲ میلیون و ۶۲۶ هزار و ۸۰۵ قطعه جوجه ریزی در واحد‌های مرغداری انجام شد.

او به انجام ۱۹۶ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۲۵۰ دز واکسیناسیون در واحد‌های مرغداری استان نیز اشاره کرد و افزود: ۸۱۴ واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت ۱۲ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۸۲۰ قطعه وجود دارد که از این تعداد ظرفیت تولید ۱۰ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۶۶۰ قطعه فعال است.

بیشتر بخوانید

افزایش جوجه ریزی در واحد‌های مرغداری خراسان جنوبی

بخشی بیان کرد: همچنین ۶۴ واحد مرغداری تخمگذار با ظرفیت ۲ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۸۱۹ قطعه در استان وجود دارد که از این تعداد ۵۸ واحد با ظرفیت تولید ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار و ۲۱۹ قطعه فعال است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اخذ تاییدیه اتحادیه اروپا برای مدیریت سوخت در پروازهای «هما»
  • اخذ تاییدیه اتحادیه اروپا و ایکائو برای مدیریت سوخت در پروازهای بین المللی «هما»
  • صرفه جویی ۳۰ هزار یورویی برای دریافت ممیزهای مجازی در پروازهای بین المللی
  • ۱۵۲ هزار لیتر سوخت به پروازهای غرب خراسان رضوی رسید
  • کاهش ۵۰ درصدی نرخ بازگشت پروازها در ایام نوروز به دلیل نقص فنی
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • معرفی فرودگاه دبی
  • ۵۲ درصد ظرفیت سدهای کشور پُر آب شد/ کاهش ۱۷ درصدی ورود آب به سدها
  • جوجه ریزی در مرغداری‌های خراسان جنوبی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • پر شدگی ۹۹ درصدی ظرفیت آب سد ایلام