Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@17:46:26 GMT

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۱/۲۵ +جدول

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۱۰۰۲

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۱/۲۵ +جدول

سهام عدالت آخرین روز هفته را با کاهش ارزش به پایان رساند و نسبت به دیروز ۲۸ هزار تومان معادل ۰.۳ درصد افت کرد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، رنگ سبز شاخص بورس یک روز بیشتر عمر نداشت و بعد از جهش ۱۸ هزار واحدی شاخص کل در روز گذشته، امروز شاهد شروع قرمزرنگ بورس در ساعات ابتدایی معاملات بودیم، با وجود نوسانات شاخص، نهایتا نقشه بورس با رنگ قرمز به کار خود پایان داد و شاخص کل در پنجمین و آخرین روز هفته بیست و پنجم فروردین ماه، با کاهش هزار و ۳۲۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۴۳ هزار و ۲۳۵ واحد رسید و شاخص کل هم‌وزن نیز سرخپوش شد و با افت ۸۰۵ واحدی به ۴۳۴ هزار و ۴۳۹ واحد رسید در این روز شاخص کل ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۱ و شاخص هم‌وزن ۰.۱۸ کاهش داشتند.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۱۴۰۰/۱/۲۵ در بورس

سه نماد شاخص‌ساز یعنی شستا، کچاد و کگل تنها نمادهایی بودند که جلوی کاهش هرچه بیشتر را گرفتند و در طرف مقابل نمادهای فملی، شپنا، شبندر و شتران اثر منفی روی شاخص کل گذاشتند و «شستا»، «برکت» و «فولاد» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۶۰۳ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۳ درصد معادل ۲۸ هزار و ۵۰۱ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۹۹۷ هزار و ۱۶۱ تومان رسیده است.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۷۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۱۷۰ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۳۴ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۶۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۹۱۰ تومان معامله شد.

منبع:نبض بورس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا بورس بازار بورس شاخص بورس بورس تهران فرابورس اخبار بورس ریزش بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سهام عدالت دارا یکم سهام عدالت شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) با افت ۳۳۹۰ واحدی به ۲,۳۱۳,۴۱۳.۰۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۱۸۴.۱۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین طی ۵۷,۹۱۰ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۶۹۵.۵۳ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۹۱۳,۰۳۲.۷۹۶ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6086078 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس به مدار برگشت؟