Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت :در ماموریت نخست و پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وجود تعداد زیادی لوازم خانگی قاچاق در یکی از محلات شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای لوازم خانگی قاچاق در شهرک حافظیه شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی، بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این بازرسی، ۱۰۶ دستگاه کولر آبی و ۳۷ دستگاه آبگرمکن که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها پنج میلیارد ریال است، کشف شد.

 جاویدان از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی او به دستگاه قضایی جهت صدور حکم و سیر مراحل قانونی خبر داد.

کشف بیش از یک تن چای قاچاق

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک محموله قاچاق شامل چای و کولرگازی در ترمینال شهید کاویانی کرمانشاه توسط ماموران کلانتری مستقر در این پایانه مسافربری خبر داد.

او افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته، یک هزار و ۳۰۶ کیلوگرم چای و ۲ دستگاه کولرگازی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها سه میلیارد ریال بود، کشف شد.

 جاویدان از تلاش برای دستگیری صاحب اموال قاچاق خبر داد و گفت: مبارزه با این پدیده امسال به صورت جدی‌تر در دستور کار پلیس قرار دارد.

آمار سرقت در نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش داشته است

فرمانده انتظامی جوانرود از کاهش ۳۳ درصدی آمار سرقت در نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال در این شهرستان خبر داد و گفت: آمار کشفیات در این مدت ۲۹ درصد افزایش داشته است.

هوشنگ مبارکی افزود: بیشتر سرقت‌ها از نوع خرد بوده است.

او گفت: هدف از برگزاری جلسات پیشگیری از سرقت القای ناامنی نیست بلکه آگاه سازی مردم برای پیشگیری از سرقت اجتماعی است.

فرمانده انتظامی جوانرود هشدار‌های لازم را در مورد سرقت به مردم و مسئولان داد و گفت: مردم، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در بحث ایمن سازی باید اهتمام لازم را داشته باشند.

انجام تمهیدات ترافیکی پلیس در ایام ماه مبارک رمضان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: برای تسهیل عبور و مرور در معابر شهری کرمانشاه طی ایام ماه مبارک رمضان تمهیدات ترافیکی لازم اندیشیده شده است.

 فضل‌الله شیری گفت: برای مدیریت ترافیک در ساعات پرتردد، تعداد نیرو‌های پلیس راهور در معابر تقویت شده است.

او با بیان اینکه حضور مأموران تا پایان ترافیک در معابر ادامه خواهد داشت، ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان همچون دیگر ایام با تخلفات حادثه‌ساز برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از شهروندان خواست برای اینکه به اوج ترافیک قبل از افطار مواجه نشوند، خیابان‌های کم ترافیک را برای تردد انتخاب و با توجه به شیوع کرونا از حضور بی‌مورد در خیابان‌ها خودداری کنند.

کشف ۱۸ تن و ۴۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی احتکار شده در گیلانغرب

با تلاش ماموران پلیس گیلانغرب ۱۸ تن و ۴۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی احتکار شده در این شهرستان کشف شد.

فرمانده انتظامی گیلانغرب گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس گیلانغرب از احتکار مقدار زیادی کود شیمایی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 محمدی افزود: ماموران با انجام تحقیقات محل احتکار کالا را در یکی از محلات شهر گیلانغرب شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از محل مذکور ۱۸ تن و ۴۵۰ کیلوگرم کودشیمیایی کشف شد که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس گیلانغرب از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی او به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای فرمانده انتظامی استان کرمانشاه کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد عقیل سلگی اظهار کرد: در تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی مرکزی، با اقدامات اطلاعاتی در بازه زمانی سه روزه ۱۰ دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق در جاده‌های ارتباطی شهرستان اراک را شناسایی و بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای توقیف آنها آغاز کردند.

وی افزود: محموله ۳۵ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در عملیات پلیس امنیت اقتصادی در یکی از جاده‌های ارتباطی اراک توقیف شد.

این مقام انتظامی گفت: در طول اجرای این طرح هر ۱۰ دستگاه خودروی شوتی شناسای شده در عملیات‌های جداگانه توقیف و در بازرسی از آنها، ۵ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۴ هزار و ۴۴۰ نخ سیگار، یک هزار و ۶۵۰ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، یک تن ۶۱۵ کیلوگرم انواع مواد خوراکی و خشکبار، ۵۰۰ دستگاه مانیتور، ۲ کیلوگرم تنباکو، ۳۸ عدد تجهیزات انتظامی، ۵۶۴ قطعه لوازم یدکی خودرو، ۸ هزارو ۱۹۱ عدد پایه لامپ و۱۶۰ قطعه لوازم الکتریکی قاچاق کشف شد.

سرهنگ سلگی افزود: در این عملیات‌های ۹ قاچاقچی کالا دستگیر ۱۰ دستگاه خودروی شوتی توقیف و ۱۲ پرونده قضائی تشکیل و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6085727

دیگر خبرها

  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در سال ۱۴۰۳
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ