Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در شبانه روز گذشته از ۴۰۵ آزمایش انجام شده در استان ۱۴۹ آزمایش مثبت قطعی اعلام شد گفت: از ۱۴۹ مبتلای جدید به کرونا، ۲۳ نفر در بیمارستان‌ها بستری اند و ۱۲۶ نفر نیز نمونه گیری سرپایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از این تعداد ۵۵ مورد در بیرجند، ۹ مورد درمیان، زیرکوه ۷ نفر، سرایان ۸ نفر، سربیشه ۴ نفر، طبس ۱۷ بیمار، فردوس ۱۱ نفر، قاین ۲۷ نفر و ۷ مورد مربوط به نهبندان است.

شناسایی ۲۳۱ کرونای دیگر از طریق تست‌های سریع

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: همچنین در این مدت ۷۶۶ مورد تست سریع در استان انجام شد که از این طریق نیز ۲۳۱ مورد جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد.

مهدی زاده گفت: هم اکنون ۲۵۳ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌ها بستری هستند که از این تعداد ۱۲۲ نفر دارای تست مثبت کرونا هستند.

او افزود: ۲۲ بیمار مبتلا کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که حال عمومی چهار نفر وخیم است.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در شبانه روز گذشته ۶۵ بیمار با علام تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند که در همین مدت ۶۵ بیمار شامل ۲۴ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

مهدی زاده گفت: در مجموع ۴۸ هزار و ۳۹۷ مورد آزمایش در استان انجام که از این تعداد جواب تست ۱۷ هزار و ۶۹۵ مورد مثبت شد.

انتهای پیا/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبتلایان به کرونا علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ناپایداری‌ های جوی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی گفت: بر اساس الگوی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی، تا روز پنج شنبه با نفوذ و فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان از سمت غرب شاهد ناپایداری‌ها به صورت وزش تند و بارش پراکنده و رعد و برق خواهیم بود.

زارعی افزود: به تدریج از عصر فردا به ویژه در روز‌های چهارشنبه تا پنج شنبه با تقویت و گسترش ناپایداری‌ها گاهی وزش باد شدید گرد خاک رگبار و رعد برق در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه و وقوع روان آب در برخی نقاط به طور محسوس قابل پیشبینی است به لحاظ دمایی تا صبح فردا روند افزایش دما ادامه دارد و هوا گرمتر می‌شود.

وی گفت: با توجه به  شرایط ناپایدار جوی هشدار سطح زرد در استان صادر شده است.

پرهیز از سفر‌های غیر ضروری، رعابت بر سرعت مطمئنه و قوانین رانندگی، مراقبت از پوشش گلخانه‌ها ،سقف‌های موقت و تابلو‌های تبلیغاتی، عدم صعود به ارتفاعات، خودداری از اسکان و  جایه جایی چرایی دام در حاشیه ی رودخانه‌های فصلی از جمبله توصیه های هواشناسی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • باران و سیلاب سراسر خراسان جنوبی را فرا گرفت
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • تقویت ناپایداری‌ های جوی در خراسان جنوبی
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در طبس ابلاغ شد