Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@14:24:11 GMT

برخورد تریلی با پل عابر پیاده حادثه آفرید+عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۱۰۷۵

برخورد تریلی با پل عابر پیاده حادثه آفرید+عکس

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شهر گلستان از برخورد یک دستگاه تریلر و باز شدن کمپرسی این خودرو باری با پل عابر پیاده و مصدوم شدن ۳ عابر و چندین خودرو خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از تسنیم، محمد سلگی، با اشاره به وقوع حادثه در این شهرستان اظهار داشت: یک دستگاه تریلی جک‌دار در حال عبور از پل عابر پیاده به دلیل بازشدن ناگهانی جک با پل عابر برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه این تصادف وحشت‌آور بوده افزود: در اثر این برخورد یک سمت از پل سقوط و ۳ عابر در حال عبور از پل مصدوم و به بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان بهارستان منتقل شدند که حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر گلستان در ادامه گفت: پس از عبور کابین راننده از پل، جک آن باز و با پل هوایی در محله سبزدشت برخورد می‌کند و سقوط پل نیز موجب به شدگی دو خودرو شده است.  

وی با اشاره به باز شدن ناگهانی جک قسمت باربند این تریلی عنوان کرد: حال راننده تریلی خوب است و به وی هیچ صدمه‌ای وارد نشده است.

سلگی تأکید کرد: باقیمانده عرشه پل هوایی به دلیل از دست دادن استحکام و لرزش‌های مداوم باید برداشته شود تا شاهد حوادث ناگوار و سقوط آن نباشیم.

برچسب ها: تصادف ، عابرپیاده ، آتش نشانی ، مصدوم ، کشته ، سقوط ، تریلی ، پل عابر ، حادثه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تصادف عابرپیاده آتش نشانی مصدوم کشته سقوط تریلی پل عابر حادثه پل عابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه تلخ در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر/ سقوط جرثقیل ۲ کشته داد

فریدون بندری فرماندار ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از ماهشهر گفت، ساعت ۱۰:۲۳ صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، حادثه در اسکله پتروشیمی رازی منجر به فوت ۲ نفر و مصدوم شدن ۴ نفر از نیروهای تعمیرات گردید که ۲ نفر از مصدومان سرپایی درمان شدند.

وی افزود: متاسفانه در ساعت ۱۰:۲۳ دقیقه صبح جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، یک دستگاه جرثقیل پتروشیمی رازی که در اسکله شماره۶ در حال انجام تعمیرات بود، سقوط کرد و منجر به فوت ۲ نفر و مصدوم شدن ۴ نفر از نیروهای تعمیرات گردید؛ ۲ نفر از مصدومان حادثه بصورت سرپایی درمان و ۲ نفر دیگر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند که حال عمومی افراد مطلوب است.


وی افزود: این حادثه بر اثر شکستگی بوم جرثقیل رخ داده است، ضمن اینکه علت حادثه در دست بررسی کارشناسان فنی قرار دارد و به محض اطلاع دقیق از این حادثه فورا اطلاع رسانی خواهد شد.

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید
انتهای خبر/

کد خبر: 1227659 برچسب‌ها پتروشیمی

دیگر خبرها

  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • بمب عمل نکرده جنگ تحمیلی در «گیلانغرب» حادثه آفرید
  • حادثه تلخ در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر/ سقوط جرثقیل ۲ کشته داد