Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@11:58:48 GMT

پیگیری مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه به گیلان

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۱۱۴۲

پیگیری مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه به گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، سیف الله مسرور ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه احداث شرکت ریسندگی و دستور رئیس قوه قضائیه پیگیری موضوع در اسرع وقت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به سفر رئیس قوه قضائیه به گیلان و آثار و برکات آن مردم استان بیش از هر زمانی امیدوار شدند.

وی به تاکید رئیس قوه قضائیه مبنی بر احیای صنعت گیلان و برداشتن موانع، برای برطرف شدن مشکلات صنعتی استان اشاره کرد و افزود: احیای این کارخانه نساجی نوید بخش آینده‌ای روشن در بخش صنعت و اشتغال برای گیلان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سازمان بازرسی استان گیلان با اشاره به چشم طمع عده‌ای به زمین ۸۵ هکتاری این کارخانه که در بهترین نقطه شهر رشت قرار دارد، بیان کرد: تولیدات این کارخانه نساجی نه تنها نیاز گیلان بلکه نیاز کشور را نیز تأمین می‌کند.

مسرور با بیان اینکه این کارخانه یک واحد تولیدی بسیار قوی بود که زمانی حدود چهار هزار کارگر در آن مشغول به کار بودند، گفت: طمع‌کاران به بهانه زمین آن، چرخ‌های این کارخانه را از حرکت بازداشتند.

مسرور همچنین به رایزنی‌های انجام شده با مدیران این کارخانه اشاره و با تاکید بر تسریع روند پروژه عمرانی و راه اندازی دستگاه‌های ریسندگی، اضافه کرد: پس از بازسازی سالن، دستگاه‌ها در اسرع وقت نصب و تولید در این کارخانه مجدد به راه افتاده و رونق خواهد گرفت.

کد خبر 5189407

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل بازرسی گیلان واحد تولیدی ویروس کرونا شیوع کرونا ماه مبارك رمضان آمار کرونا کرمانشاه بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ماه رمضان ۱۴۰۰ محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل مجلس شورای اسلامی وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا رئیس قوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بخش مهمی از مصوبات طرح عمرانی منطقه پنج پیش از شروع تابستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی، عصر شنبه در نشست خبری و دیدار مردمی منطقه پنج شهر کرمانشاه که با حضور شهردار، فرماندار و معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در راستای اجرای طرح جهادی خدمات رسانی به مناطق هشتگانه شهرداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: حدود نیمی از جمعیت استان کرمانشاه در شهر کرمانشاه قرار دارد بر همین اساس مجموع مسائل و مشکلات موجودی که بر حسب شرایط در این شهر وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات و مسائل موجود نیازمند تمرکز در مناطق مختلف شهرداری است، افزود: با بررسی و پیگیری دقیق مسائل گفتگوهای کارشناسی به شناخت بهتر مسائل و ساماندهی امور کمک کننده خواهد بود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه منطقه پنج شهرداری کرمانشاه از وسعت و جمعیت بالاتری نسبت به دیگر مناطق دارد آغاز طرح عملیاتی عمرانی جهادی مناطق هشتگانه شهر کرمانشاه از منطقه پنج آغاز شد.

صحرایی با تاکید بر لزوم هم افزایی در پیشبرد اهداف و امور طرح ح‌های عمرانی شهرداری، گفت: آغاز اجرای این طرح از در محدوده منطقه پنج به لحاظ وسعت و جمعیت بالای این منطقه و نیز موقعیت قرارگیری این منطقه در ورودی شهر و محل تردد بسیاری از مسافران بوده چرا که بزرگترین مجموعه‌های تفریحی و گردشگری شهر در این منطقه قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: ساخت و سازها، نظافت و رفت و روب شهری، آسفالت و اصلاحات پارک‌ها و بوستان‌ها و کانال‌های آب و … طی بازدید میدانی که امروز انجام گرفت منجر به تصمیمات و مصوباتی شد که با زمانبندی مناسب، برنامه‌ریزی کارشناسی شده در این منطقه توافقاتی در دستور کار قرار گرفت.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه روند پیگیری مصوبات از سوی معاونت عمرانی و بازرسی استانداری انجام خواهد گرفت، تاکید کرد: لازمه پیشرفت امور و تحقق مصوبات نیازمند همکاری بین سازمانی است که این همکاری باید از طریق فرماندار مورد پیگیری قرار گیرد اما به منظور عملیاتی شدن برنامه‌های هر منطقه شهرداری بخش عمده این وظایف را به عهده خواهد داشت با زمانبندی دقیق باید به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: بر اساس توافقات صورت گرفته مقرر شده بخش مهم و قابل ملموسی از مصوباتی که حاصل بازیده‌ای میدانی امروز بوده تا پیش از شروع تابستان اجرایی با اطلاع رسانی به مردم قابل مشاهده عینی باشد.

استاندار کرمانشاه نظارت اداری بر مجموعه مصوبات را مهم دانست و یا آور شد: علاوه بر این مصوباتی که پس از هر بازدید در مناطق سهر کرمانشاه انجام می‌گیرد باید در هر منطقه به صورت ویژه و خاص آن منطقه به مردم اطلاع رسانی شود زیرا مردم در روند اجرای طرح بهترین ناظران برای پیگیری هستند.

صحرایی در پایان اعتبارات مورد نیاز برای اجرای مصوبات را برعهده شهرداری‌ها و سپس از طریق تهاتر دانست و اضافه کرد: با توجه به اهمیت و لزوم مسئله کیفیت در اجرای مصوبات بر این امر تمرکز ویژه‌ای باید لحاظ شود و بهانه سرعت بالا از کیفیت غافل شد.

کد خبر 6083869

دیگر خبرها

  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا وسیما منصوب شدند
  • پیامک قوه قضائیه درباره همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی در آزمون سراسری
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • نوری قزلجه: دولت یا قوه قضاییه می‌توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • اجرای بخش مهمی از مصوبات طرح عمرانی منطقه پنج پیش از شروع تابستان
  • نشست پیگیری مصوبات دورنخست سفر رییس جمهور به گیلان
  • نشست پیگیری مصوبات سفر دورنخست رییس جمهور به گیلان