Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم استاندار قم با اشاره به صدور کارت ویژه ملاقات خصوصی با مدیران واحدهای با اشتغالزایی بیش از ۱۰۰ نفر در سال ۹۹ افزود: در سال جاری برای مدیران واحدهای کوچک با اشتغالزایی بیش از ۵۰ نفر نیز کارت ملاقات صادر خواهد شد.

دکتر بهرام سرمست استاندار قم در نشست با اعضای اتاق بازرگانی استان قم طی سخنانی با بیان اینکه دولت به تنهایی الگوی خوبی برای توسعه نیست گفت: هرجا توفیقی صورت گرفته است نتیجه ی مشارکت بخش خصوصی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اقتضائات سرمایه گذاری در استان قم اظهار کرد: تلاش برای جذب بخش خصوصی در دستور کار دستگاه های اجرایی می باشد.
استاندار قم با بیان اینکه مدیریت استان به حمایت از بخش خصوصی اعتقاد راسخ دارد افزود: این دغدغه با برداشتن گام های عملی در راستای رفع موانع تولید و توسعه ی واحدهای صنعتی نمود پیدا کرده است.
سرمست با اشاره به صدور کارت ویژه ملاقات خصوصی با مدیران واحدهای با اشتغالزایی بیش از ۱۰۰ نفر در سال ۹۹ افزود: در سال جاری برای مدیران واحدهای کوچک با اشتغالزایی بیش از ۵۰ نفر نیز کارت ملاقات صادر خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به انسجام اتاق بازرگانی در پیشبرد برنامه های اقتصادی استان گفت: باید در کنار تجربه ی اعضای اتاق ، از ظرفیت های علمی و دانش روز بهره گرفته شود.
مقام عالی دولت در استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فشار تحریم های آمریکا و شیوع کرونا طی یک سال گذشته و تاثیر آن بر اقتصاد کشور گفت: امیدواریم با ایجاد گشایش های اقتصادی و کنترل کرونا بتوانیم با موفقیت از این شرایط عبور کنیم.
استاندار قم همچنین تصویب واردات واکسن توسط بخش خصوصی در ستاد کرونا را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام آمادگی خیرین سلامت بایستی صدور  مجوزهای لازم برای واردات واکسن پیگیری  شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه قم استاندار قم اشتغالزایی بیش مدیران واحدهای استاندار قم بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 مراسم واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه) در ساختمان وزارت امور اقتصاد و دارایی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی سازی به همراه مدیران عامل پرسپولیس و استقلال، اعضای هیات مدیره دو باشگاه و جمعی از مدیران ورزش و اقتصاد برگزار شد و استقلال به کنسرسیوم‌هایی از هلدینگ صنایع خلیج فارس، پتروشیمی‌های پارس، بوعلی، شهید تندگویان و بندر امام و پرسپولیس به کنسرسیوم‌هایی از بانک شهر، ملت، صادرات، تجارت، اقتصاد نوین و رفاه واگذار شدند؛ مجموعه‌هایی که اسماً خصوصی هستند. لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس را در این مراسم می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در استان
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت
  • صدور نخستین سند اعیانی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در البرز
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب