Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@17:53:52 GMT

تیم ما تیم قدری است! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۱۱۷۹

تراکتور به‌عنوان یکی از چهار نماینده ایران در دور نهایی لیگ قهرمانان آسیا به همراه تیم های شارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و نیروی هوایی عراق در دوم حضور دارد. این تیم امروز چهارشنبه اولین بازی خود را مقابل پاختاکور برگزار خواهد کرد.

بازگشت به آسیا بعد از دوری چند ساله و رویارویی با تیمی که تراکتور آخرین و تنها ترین صعود به مرحله حذفی اش در آسیا را با برد مقابل آن به دست آورده، اتفاق جالب توجهی است که می تواند برای این تیم خوش یمن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخ پوشان فوتبال آذربایجان در آن دیدار که آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان سال 2016 بود، تراکتور موفق شده بود با نتیجه دو بر صفر در ورزشگاه یادگار امام و در حضور تماشاگران پرشور خود شکست دهد.

تراکتور با وجود اینکه از نعمت بزرگ حضور هوادارانش محروم است، اما سرمربی این تیم در نشست خبری ضمن اشاره دوباره به این که تراکتور پر هوادارترین تیم آسیاست و شرایط فعلی به ضرر این تیم است، به کیفیت بالای لیگ ایران در منطقه اشاره کرده و اعلام کرد که تیمش، تیم قدری است و حریف را به خوبی آنالیز کرده است.

کادر فنی تیم تراکتور و در راس آن رسول خطیبی، طی روزهای اخیر علاوه بر تمرینات بدنی و تاکتیکی، از آنالیزهای بهزاد بشتایم، آنالیزوری که همواره در تیم های مختلف در کنار این مربی بوده بهره برده اند تا با شناختی کامل به مصاف حریف ازبک خود بروند. تکرار نتیجه تقابل آخر با پاختاکور و رقم زدن یک پیروزی در آغاز راه می تواند، یک اتفاق بسیار مثبت در جهت حضور تراکتور در جاده صعود به دور حذفی باشد.

گفتنی است، که دیدار تیم های تراکتور و پاختاکور ازبکستان در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه دوم، ساعت 19:30 امروز در شهر شارجه امارات برگزار خواهد شد.

رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی با پاختاکور در مورد رویارویی با این تیم گفت: "پاختاکور در سال های اخیر با هم تیم های ایرانی دیگر و هم با تیم تراکتور بازی کرده است. بالاخره هر فصل متفاوت است. تیم شان عوض شده و با سبک دیگری بازی می کند. این تیم را آنالیز کرده ایم. فردا یک بازی خوب از تراکتور خواهیم دید و امیدوارم که روز، روز تراکتور باشد. تیم ما تیم قدری است."

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تراکتور لیگ قهرمانان آسیا پاختاکور فوتبال لیگ قهرمانان تراکتور شارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رافائل سیلوا مدافع استقلال که به دلیل آسیب دیدگی در دو بازی اخیر این تیم حضور نداشت به دیدار برابر تراکتور نخواهد رسید.

به نقل از ایسنا سیلوا این روزها مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است تا بتواند زودتر به تمرینات و میادین برگردد اما به نظر می‌رسد استقلال برای این بازی هم نمی‌تواند از وجود مدافع خود استفاده کند.

آرمین سهرابیان دیگر مدافع استقلال مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در دیدارهای آتی نخواهد داشت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897824

دیگر خبرها

  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • کامیابی‌نیا: در جام حذفی شگفتی‌ساز می‌شویم
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • بازی تراکتور رسماً ۳-۰ شد
  • با رای کمیته انضباطی؛ بازی تراکتور ۳ - صفر شد
  • رسمی: بازی تراکتور سه هیچ شد
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟
  • حادثه اصفهان به قدری کوچک است که در بُعد نظامی قابل مطرح شدن نیست + فیلم