Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@02:25:09 GMT

تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه سراسری مخاطرات شناسی محله

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۱۲۵۵

تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه سراسری مخاطرات شناسی محله

به گزارش خبرگزاری مهر، شهروندان برای شرکت در مسابقه «مخاطرات شناسی محله» می‌توانند مخاطرات محتمل محل زندگی خود را در محله و منطقه شناسایی و با تهیه و ارسال عکس معرفی کنند و جایزه بگیرید.

این مسابقه با هدف حساس سازی شهروندان نسبت به مخاطرات محتمل محل زندگی آنها طراحی شده و پیش بینی می‌شود شرکت کنندگان با بهره گیری از اطلاعات منتشر شده در پرتال و سایر منابع، مخاطرات محل زندگی خود را بررسی و شناسایی کرده و با ارسال عکس و طرح مخاطرات محتمل در مسابقه شرکت نمایند و پیشنهادات احتمالی خود را نیز برای رفع مخاطرات ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، شناسایی و ارزیابی مخاطرات از جمله فعالیت‌هایی است که نقش موثری را در کاهش اثرات سوانح ایفا می‌نماید، از این رو با شناسایی مخاطرات محتمل و ارزیابی آنها، می‌توان سناریوهای محتمل وقوع این مخاطرات را ترسیم کرد و سپس با توجه به منابع و ظرفیت‌های موجود، برنامه عملیاتی را تدوین کرده و بدین ترتیب میزان مواجهه و آسیب پذیری در مقابل مخاطرات محتمل را به حداقل رساند. این فعالیت می‌تواند از خانه و محل کار آغاز شود و تا شهر و کشور گسترش یابد.

در این مسابقه شهروندان می‌توانند با شناسایی مخاطرات محتمل محله و منطقه خود حتی مخاطرات بسیار کوچک از جمله گودال‌ها و چاله‌های خطرناک و مسیل های ناایمن، دیوارهای درحال ریزش، اجسام مهار نشده و در حال سقوط در معابر عمومی، تجمع مواد شیمیایی، بافت فرسوده، ایمن نبودن معابر و سایر موارد با ارسال حداکثر ۵ عکس در این مسابقه شرکت نمایند

براساس گزارش دفتر پرتال سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، پس از داوری مسابقه به حداقل سه پیشنهاد برتر جایزه اعطا و پیشنهاد دهندگان بر روی پرتال معرفی می‌شوند.

همچنین با توجه به ضرورت و اهمیت بهره گیری از نظرات بازدیدکنندگان از پرتال، طرح نظرسنجی نیز بر روی پرتال فعال شده و به بهترین پیشنهادات جوایزی اعطا خواهد شد.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به سایت tdmmo.tehran.ir مراجعه نمایند.

مسابقه «مخاطرات شناسی محله» با توجه به قرار گرفتن تهران در معرض مخاطرات گوناگون در مناطق ۲۲ گانه، طراحی شده زیرا شناسایی این مخاطرات در گام اول برای افزایش ایمنی شهروندان از اهمیت زیادی برخوردار است و با توجه به این امر، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در قالب برگزاری مسابقه شناسایی مخاطرات محله برآن است تا شهروندان با شناسایی مخاطرات محتمل در محله و منطقه زندگی خود بتوانند علاوه بر معرفی این مخاطرات به سازمان‌های ذی صلاح، آمادگی خود را برای رویارویی با این مخاطرات افزایش دهند.

این مسابقه از نیمه دوم بهمن ماه سال گذشته آغاز و زمان مهلت ارسال آثار تا ۲۰ اردیبهشت ماه امسال تمدید شده است.

کد خبر 5189419

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقه شهر تهران محلات شهرداری تهران ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه ماه مبارك رمضان ستاد ملی مقابله با کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ پرونده قضایی واکسن کرونا سازمان تامین اجتماعی وضعیت معابر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شناسایی مخاطرات مخاطرات محتمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای استان لرستان، مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: دومین رویداد ملی و استانی جایزه جوانی جمعیت همزمان با روز ملی جوانی جمعیت (۳۰ اردیبهشت) برگزار و با توجه به اینکه این رویداد در ۲ سطح ملی و استانی برگزار می‌شود همه افرادیکه در مرحله استانی شرکت می‌کنندُ همزمان می‌توانند در سامانه ملی ورود و اسناد و مدارک مربوطه را بارگذاری کنند.
فریبا ولیپور افزود: سطح ملی و استانی این رویداد به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرند و برگزیدگان هرکدام از این سطوح در روز ملی جمعیت در مراسمی تجلیل خواهند شد.
مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان ادامه داد: آئین تجلیل استانی این رویداد ملی در شهرستان خرم آباد و برگزیدگان سطح ملی نیز در ستاد ملی جمعیت در استان تهران تجلیل خواهند شد.
ولیپور با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند مجموعه آثار شرکت کنندگان در بخش‌های هفتگانه خانواده، رسانه، مدیران، دستگاه‌های اجرایی، نخبگان، سازمان‌های مردم نهاد و شرکت‌های خصوصی در حوزه جوانی جمعیت و فرزند آوری را در سایت بارگذاری کنند گفت: مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت است و پس از آن مراحل داوری و تعیین نفرات برتر مشخص می‌شود.
وی افزود: علاقمندان به شرکت در این رویداد می‌توانند به آدرس اینترنتی https://jameyat.ir مراجعه و آثار و مستندات خود را ارسال کنند.
مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با تأکید بر اینکه همزمان امکان ثبت نام در هر ۲ سطح این رویداد امکان پذیر است ادامه داد: افرادی که علاقمند به شرکت در سطح استانی هستند می‌توانند به ایمیل دفتر امور بانوان banovanlr@gmail.com و شماره ۰۹۱۶۸۵۰۱۵۶۳ و ۰۶۶۳۳۱۹۱۱۵۲ جهت ارسال مستندات خود اقدام کنند.
وی اظهار داشت: همچنین افرادی که در ارسال اثار مشکل دارند و نمی‌توانند در فضای مجازی آثار خود را ارسال و می‌توانند آثار خود را به مراجعه حضوری مجموعه مستندات خود را به دفتر امور بانوان تحویل دهد.
ولیپور گفت: هیات داوران هفت نفر از گروه‌های مختلف هستند و در نشست‌های مختلف مجموعه مستندات را بررسی و از هرکدام از بخش‌های هفت گانه سه عضو را انتخاب می‌کنند و ۲۱ برتر در حوزه جوانی جمعیت در روز ۳۰ اردیبهشت طی مراسمی رسمی با میزبانی دفتر امور بانوان استانداری مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست 
  • تمدید دو ساله مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست توسط مجلس