Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@11:46:31 GMT

ارزش سهام عدالت امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ + اخبار

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۱۳۰۵

ارزش سهام عدالت امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ + اخبار

ارزش هر سهام در روند معاملات امروز بازار سرمایه تغییراتی را تجربه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، مجموع ارزش نمادهای تشکیل دهنده سهام عدالت همچون وتجارت، وبصادر، فولاد، فارس، فملی، شتران، وبملت، اخابر، کچاد، شپنا، رمپنا، شبندر، فخوز و کگل تغییراتی را تجربه کرد.

در پایان معاملات امروز بازار بورس، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۵۴۳ هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۷۴۴ هزار تومان رسید.

بر این اساس، ارزش ۶۰ درصد سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۹۲۵ هزار تومان رسیده است.

کد خبر 486956

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سهام عدالت سود سهام عدالت سامانه سهام عدالت مالکیت سهام عدالت خرید و فروش سهام عدالت فروش سهام عدالت توزیع سهام عدالت روش مستقیم سهام عدالت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی قیمت دلار ۸ فروردین ۱۴۰۳/ ترمز دلار کشیده شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با وجود آغاز به کار رسمی بازارها از پنجم فروردین‌ماه، معاملات نقدی ارز در بازار آزاد هنوز آغاز نشده و فعلا قیمت تنها در معاملات پشت خطی تعیین و اعلام می‌شود. بازاری که عموما بر مدار خواست افزایشی‌های بازار ارز می‌چرخد و تلاش می‌کند قیمت دلار را در زمان بازگشایی نقدی، با جهش مواجه کند.

طی روزهای اخیر هم قیمت دلار اعلامی از همین کانال اعلام شده است. قیمتی که دلار در معاملات پشت خطی بر اساس آن معامله می‌شد از ابتدای هفته در آستانه ورود به کانال دوم کریدور ششم حرکت کرده بود. با این حال اما روز سه‌شنبه قیمت دلار در مسیر نزولی حرکت کرد و این رقم به سقوط تا کف کریدور ششم نزدیک شد.

پیش بینی قیمت دلار

به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به موعد بازگشایی رسمی معاملات نقدی در بازارها، بازارساز نیز با جدیت بیشتری وارد میدان مدیریت قیمت ارز شده و توانسته است اعداد و ارقام بازار ارز را در کنترل خود درآورد. به نظر می‌رسد در صورتی که رخداد ویژه‌ای در راه نباشد، بازارساز بتواند تا روز بازگشایی بازارها در چهاردهم فروردین، قیمت دلار را از کریدور ششم برهاند و در سقف کریدور ۵۰ هزار تومانی قرار دهد.

سجاد بوربور، کارشناس بازار ارز، درخصوص سرنوشت قیمت دلار در سال ۱۴۰۳ گفته است: واقعیت این است که ارزش دلار روی کاغذ ۵۳ هزار تومان است نه بیشتر! البته بازار می‌تواند با هیجان به ۶۰ هزار تومان هم برسد، اما ارزش ذاتی همان ۵۳ هزار تومان است. او در گفت‌وگو با اقتصاد ۲۴ اظهار کرده است: اگر بازار هیجان ‌زده نمی‌شد قیمت در همان حدود باید ثابت می‌ماند، چون نقدینگی که سوخت حرکت دلار است تکان نخورده، پس قرار نیست که نرخ دلار افزایش یابد.

قیمت دلار ۷ فروردین ۱۴۰۳

قیمت اسکناس دلار سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ در مرکز مبادله ایران بدون تغییر نسبت به روز دوشنبه روی رقم ۴۳ هزار و ۴۷۲ تومان ثابت ماند. قیمت حواله دلار نیز در این مرکز بدون تغییر بود و رقم ۴۰ هزار و ۵۵۲ تومان را ثبت کرد.

قیمت یورو در بازار آزاد در این روز با کاهش مواجه بود و به رقم ۶۵ هزار و ۷۵۰ تومان رسید. قیمت اسکناس یورو و حواله یورو در مرکز مبادله اما افزایشی بود و به ترتیب ارقام ۴۷ هزار و ۱۲۹ تومان و ۴۳ هزار و ۹۴۸ تومان را ثبت کرد.

قیمت درهم امارات اما در بازار آزاد روز سه شنبه رشد کرد و به ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. قیمت اسکناس و حواله درهم اما در مرکز مبادله نسبت به روز گذشته ثابت ماند و به ترتیب ارقام ۱۱ هزار و ۸۳۷ تومان و ۱۱ هزار و ۴۲ تومان را ثبت کرد.

قیمت پوند انگلیس هم روز سه شنبه به ۷۶ هزار و ۵۵۰ تومان در بازار آزاد رسید. قیمت لیر ترکیه نیز در این روز در بازار آزاد ۱۸۸۰ تومان بود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888466

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند
  • بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • پیش بینی قیمت دلار ۸ فروردین ۱۴۰۳/ ترمز دلار کشیده شد؟
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • پیش‌بینی بورس فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • خروج ۶۱ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌های بازار سهام در روز منفی شاخص کل بورس
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام
  • بورس امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • با حواله جانبازی، تانک ۴ میلیارد تومانی بخرید!