Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ با شیوع و تاخت و تاز ویروس جهش یافته کرونا انگلیسی در نقاط مختلف استان بوشهر تعداد بیماران بدحال کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر به ۴۳۰ نفر رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بوشهر، با افزایش مبتلایان بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی نگرانی مردم و مسئولان دو چندان شده و تنها راه مصون ماندن از بیماری کرونا رعایت پروتکل بهداشتی به ویژه استفاده مکرر از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از دورهمی، تجمعات و سفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش چشمگیر بیماران کرونایی در استان بوشهر وضعیت بحرانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر ایجاد کرده که بی توجهی به شیوه نامه بهداشتی بر بیماران کرونایی می‌افزاید.

به گفته کارشناسان بهداشتی درمانی هیچکس از بیماری کرونا در امان نیست و تا قبل از تزریق واکسن باید به‌صورت همه جانبه پروتکل بهداشتی رعایت شود.

بر اساس آخرین آمارها تعداد بیماران بدحال کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر به 430 نفر رسیده و این درحالی است که امروز 61 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با اشاره به اینکه 9 شهرستان 10 گانه استان بوشهر در شرایط قرمز قرار دارند اظهار داشت: تعداد مبتلایان به کرونا هر روز نسبت به روز قبل افزایش دارد به گونه‌ای که تعداد بستری‌ها در بخش کرونایی بیمارستان‌ها امروز به 430 نفر رسید.

سعید کشمیری از افزایش 7 برابری بیماران کرونایی نسبت به یک ماه گذشته خبر داد و افزود: در فروردین ماه امسال روند بیماری کرونا افزایش یافت و تعداد مبتلایان به بیش از 7 برابر و بستری‌ها 4 برابر افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر غالب بیماران کرونایی را از نوع جهش یافته انگلیسی دانست و افزود: هفته آینده با روندی که در پیش است تعداد مبتلایان و بستری‌ها افزایش می‌یابد.

محدودیت‌های جدید کرونایی ویژه ادارات استان بوشهر از شنبه اعمال می‌شودافزایش مبتلایان کرونایی در استان بوشهر/ آمار بیماران ‌بستری از 400 نفر گذشت + فیلمروند صعودی ابتلا به کرونا در بوشهر/363 کرونایی در بیمارستان‌ها بستری شدند + فیلم

وی با بیان اینکه روزانه بیش از 100 بیمار کرونایی بستری می‌شوند گفت: بخش‌های بستری بیمارستان‌های شهدای هسته‌ای، شهدای خلیج‌فارس، شهید گنجی برازجان، سلمان فارسی بوشهر و دیگر بیمارستان‌ها مملو از بیماران کرونایی است که در مجموع 61 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و 23 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری با بیان اینکه تعداد مبتلایان به مرز 30 هزار نفر رسیده است تصریح کرد: اکنون 500 تخت برای بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان تخصیص یافته که این رقم در آینده نزدیک 2 برابر می‌شود.

وی، با بیان اینکه از تعداد بستری‌ها 10 تا 15 درصد فوت می‌کنند خاطر نشان کرد: باید کارخانه تولید بیماری در استان بوشهر با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی متوقف شود.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر نجات جان انسان‌ها را در اولویت برنامه‌ها دانست و تاکید کرد: باید همگان در حفظ سلامتی خود، خانواده و جامعه با رعایت پروتکل بهداشتی تلاش کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از راه‌اندازی بخش سرپایی رسیدگی به بیماران کرونایی در بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر خبر داد و بیان کرد: بخش مراقبت‌های ویژه دیگری هم در بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر ایجاد می‌شود که 3 طبقه از این مرکز درمانی به بخش کرونایی تخصیص یافته است.

کشمیری، با بیان اینکه بیش از 60 درصد نمونه‌های آزمایش شده مثبت کرونایی است افزود: مردم باید همه دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت کنند تا از این بحران گذر کنیم در غیر این صورت هر روز بر فوتی‌های کرونایی افز.ده می‌شود چراکه امروز با فوت 4 نفر دیگر فوتی‌های کرونایی به 932 نفر رسید.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرونایی در بیمارستان ها بیماران کرونایی تعداد مبتلایان استان بوشهر بستری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی اعلام کرد: گام‌های اساسی ایران برای افزایش تعداد نیروگاه‌های اتمی

به گزارش قدس آنلاین، محمد اسلامی در جریان بازدید از واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر درباره میزان برق هسته‌ای تولید شده در این نیروگاه گفت: در یک دهه گذشته ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شده است.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ جشن دهمین سال تولید برق از نیروگاه اتمی بوشهر برگزار شد و بر اساس آمار در یک دهه گذشته ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای در این نیروگاه تولید شده است.

رییس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: تولید این میزان برق هسته‌ای، موجب صرفه‌جویی ۱۰۳ میلیون بشکه نفت خام شده که ارزش این میزان صرفه‌جویی در مصرف سوخت‌های فسیلی بیش از ۸ میلیارد دلار است.

اسلامی خاطرنشان کرد: تاکنون با تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای، ‌نیروگاه اتمی بوشهر توانسته چهار بار هزینه صرف شده بابت احداث خود را تامین کند.

وی با بیان اینکه تحقق تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای از موضوعات مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ گفت: این طرح  مهم با جدیت در دستور کار سازمان انرژی اتمی ایران قرار دارد و بلوغ هسته‌ای کشور از طریق تولید انرژی و برق هسته‌ای با جدیت دنبال می‌شود.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به سهم ۱۱ درصدی برق هسته‌ای تولید شده در نیروگاه‌های اتمی جهان عنوان کرد: در جریان برگزاری بیست و هشتمین اجلاس جهانی تغییرات اقلیمی سازمان ملل مقرر شد تا سال ۲۰۵۰ ظرفیت انرژی هسته‌ای برای تولید برق جهانی سه برابر شود که ما نیز گام‌های اساسی برای افزایش تعداد نیروگاه‌های اتمی کشور خود برداشته‌ایم.
 
گفتنی است سخنرانی در نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی «هوش مصنوعی و علوم داده» در دانشگاه خلیج فارس، بازدید از روند اجرایی طرح آب شیرین‌کن نیروگاه اتمی بوشهر با ظرفیت ۷۰ هزار متر مکعب و نیز روند احداث پروژه واحدهای ۲ و ۳ نیروگاه اتمی بوشهر و قسمت‌های مختلف واحد یکم این نیروگاه، آغاز عملیات احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی در منطقه تنگک شهر بوشهر، بهره‌برداری از فاز نخست شهرک صدف، افتتاح سالن ورزشی بانوان در شهرک مروارید و ... از سایر برنامه‌های سفر محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران به استان بوشهر بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • اسلامی: تعداد نیروگاه‌های اتمی ایران افزایش می‌یا‌بد
  • اسلامی اعلام کرد: گام‌های اساسی ایران برای افزایش تعداد نیروگاه‌های اتمی
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یابد
  • اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش خواهد یافت
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
  • اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد