Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه مشترک دبیر ستاد انتخابات کشور و دبیر اجرایی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها مقرر شد دستورالعمل مشترک درباره سکونت حداقل یک سال انتخاب کنندگان در محل اخذ رای در شهرهای زیر یکصد هزار نفر تنظیم و ابلاغ شود.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه دائمی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، جلسه مشترک دبیر ستاد انتخابات کشور و دبیر اجرایی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسین بحیرایی دبیر اجرایی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در این باره گفت: در این جلسه موضوع رسیدگی به پرونده‌های انتخابات به صورت الکترونیک و تجهیز و دسترسی هیات‌های نظارت بخش و استان به سامانه جامع انتخابات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه توافق شده است جلسات مشترک منظمی میان مسئولان اجرایی و نظارتی برگزار شود، افزود: در جلسه با سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور، مقرر شد دستورالعمل مشترک درباره شرط «سکونت حداقل یک سال انتخاب کنندگان در محل اخذ رای در شهرهای زیر یکصد هزار نفر جمعیت» موضوع بند ۳ ماده ۲۹ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراها اصلاحی ۱۳۹۶/۴/۲۰ تنظیم و ابلاغ شود./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست ارائه کلیات طرح تحول دیجیتال، ضرورت و دستاوردهای کلان آن در سازمان ثبت بر نظارت هوشمندانه بر عملکرد دفاتر اسناد رسمی و ابلاغ دیجیتال سردفتری در سال جاری با تکیه بر طرح تحول دیجیتال سازمان ثبت تاکید کرد.

به گزارش ایسنا،  حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست ارائه کلیات طرح تحول دیجیتال، ضرورت و دستاوردهای کلان آن در سازمان ثبت اسناد که با حضور معاونان و مدیران ستادی و مدیران شرکت‌های پیمانکار به صورت حضوری و مدیران کل استانی به صورت وبینار، برگزار شد، گفت: پیشانی تحول در هر سازمانی فناوری است اگر سازمانی در فناوری موفق بود موجبات ارتقا سلامت کارکنان و تحول به معنای واقعی که رضایتمندی مراجعان است را فراهم می‌کند.

وی بر نظارت هوشمندانه بر عملکرد دفاتر اسناد رسمی و ابلاغ دیجیتال سردفتری در سال جاری با تکیه بر طرح تحول دیجیتال سازمان ثبت تاکید کرد و افزود: امیدواریم این برنامه‌ها در سال جاری عملیاتی شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه با تاکید بر تعامل کانون سردفتران و دفتریاران و شرکت‌های پیمانکار در اجرای هر چه بهتر طرح تحول دیجیتال، عنوان کرد: در اجرای این پروژه دقت و سرعت در کار همزمان باید مدنظر باشد چرا که در ادارات اجرای اسناد رسمی شاهد کثرت مراجعات حضوری هستیم و مطمئنا با عملیاتی شدن این طرح عظیم، با کاهش مراجعات مردمی به شعبات اجرای اسناد رسمی در سراسر کشور روبرو خواهیم بود.

هاشمی معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی نیز با تاکید بر اینکه سازمان ثبت با شتاب در مسیر هوشمندسازی در حرکت است، افزود: این حرکت تحولی در ارگان‌های دیگر بی بدیل بوده و رونمایی از سکوی خدمات دیجیتال ثبتی «کاتب» با حضور ریاست قوه قضاییه در دهه فجر سال گذشته مهر تاییدی بر این مطلب است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه‌ای از شرکت‌های نام آشنا و مطرح کشور در طرح تحول دیجیتال در دستیابی به ماموریت‌های سازمان ثبت از قبیل اسناد، املاک، ثبت شرکتها، مالکیت معنوی، ثبت وقایع ازدواج و طلاق و دیگر ماموریت‌ها ما را همراهی می‌کنند، اظهار کرد: با ابلاغ نسخه جدید سند تحول قضایی به شرکت‌های مشاور و اجرای طرح تحول دیجیتال مطمئنا سال ۱۴۰۳ سالی پرکار خواهد بود.

تعاملات مشترک سازمان ثبت و کانون سردفتران و دفتریاران و برکات انعقاد تفاهم نامه مشترک، پشتیبانی و نگهداری سامانه‌های فعلی، بازطراحی سامانه ها، بکارگیری نیروی متخصص در حوزه فناوری از دیگر مواردی بود که هاشمی بر آن تاکید کرد.

براساس گزارش قوه قضاییه، در این نشست پیمانکاران دخیل در طرح تحول دیجیتال به ارائه گزارش در حوزه‌های ماموریتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پرداختند و مقرر شد در هفته بعدی نیز این نشست با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده که بین اهمال‌کنندگان و ساختارشکنان تفاوت قائل شوند
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • ابلاغ دستورالعمل نحوه تدوین مقررات محیط کسب‌وکار
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان
  • ابلاغ دستورالعمل تدوین پیش‌نویس مقررات مرتبط با کسب و کار