Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های فوتبال پورتوی پرتغال و چلسی انگلیس دیشب و در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پورتو به پایان رسید.

تنها گل بازی رو در دقیقه ۴+۹۰ مهدی طارمی ملی پوش فوتبال کشورمان به زیبایی هرچه تمام وارد دروازه "ادوارد مندی" کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این تیجه پورتو از صعود به مرحله بعدی باز ماند اما طارمی توانست با گل قیچی برگردان به چلسی خاطره گل فصل پیش علیرضا جهانبخش (بازیکن برایتون) به چلسی را زنده کند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید

طارمی: حیف که دیر به چلسی گل زدم/ فصل فوق العاده‌ای در لیگ قهرمانان اروپا داشتیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهدی طارمی لیگ قهرمانان اروپا پورتو پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که کورس قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن واگذار کرد، یک هفته دیگر در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

لئون گورتسکا، مدافع بایرن مونیخ، تایید کرد که علاقه‌ای به جدایی از این تیم ندارد و همچنین رویارویی با رئال مادرید را یک چالش بزرگ می‌داند.

لئون گورتسگا در مصاحبه جدیدش درمورد قراردادش گفت: "از نظر من، همه چیز واضح است؛ قراردادم تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی برای فکر کردن به جدایی وجود ندارد."

فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی؟
اولاً موضوع ما درباره نیمه نهایی مقابل رئال مادرید است. این یک چالش بزرگ خواهد بود. سپس خواهیم دید در فینال چه چیزی در انتظارمان است.

نقش فعلی در خط دفاعی بایرن مونیخ؟
من نقش جدیدی در ترکیب دارم. از همان ابتدا می‌خواستم آنچه مربی از من انتظار داشت را بپذیرم و اجرا کنم. می‌توانم در رقابت‌ها برنده شوم و در بازی‌های حذفی مهم باشم. این چیزی است که در حال حاضر سعی می‌کنم به تیم اضافه کنم."

دیگر خبرها

  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا