Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دادسرای ناحیه ۱۸ تهران در برنامه بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد (مرکز بستری بیماران کرونایی جنوب غرب تهران) ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان بر آمادگی دادسرا برای همکاری در ساماندهی بیماران رها شده و بی خانمان کرونا مثبت تأکید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران در این بازدید پیرگزی، معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۸، ضمن دیدار با رئیس بیمارستان و مسئول بخش پرستاری با تبریک سال نو و تقدیر و تشکر از جامعه درمانی کشور اظهار داشت: مردم قدردان زحمات ایثارگرانانه کادر درمان در مقابله با بیماری کویید ۱۹ می باشند و قطعا این از خود گذشتگی و تلاش بی وقفه در تاریخ پزشکی کشور ثبت و ماندگار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دادستان تهران افزود: دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۸ از آمادگی لازم برای مساعدت قانونی جهت رفع مشکلات قضائی و انتظامی احتمالی برخوردار است و واحد ارشاد و معاضدت قضائی دادسرا نیز آمادگی دارد تا خدمات مشاوره ای رایگان به کادر درمانی بیمارستان ارائه نماید.

در این جلسه همچنین در خصوص انجام معاینه و گرفتن تست کرونا از افراد رها شده و بی خانمان قبل از

اعزام و اسکان در ستاد پذیرش بهزیستی، رایزنی لازم صورت پذیرفت.

در ادامه برنامه دکتر نژاد جواد، رئیس بیمارستان شهدای یافت آباد ضمن تقدیر و تشکر از حضور معاون دادستان و هیات همراه و تبریک متقابل سال نو، بر لزوم افزایش تعامل و همکاری در جهت رفع مشکلات بیماران بستری شده که فاقد خانواده و توانایی مالی می باشند، تاکید کرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادسرای عمومی و انقلاب تهران ناحیه ۱۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی صالحی؛ دادستان عمومی و انقلاب تهران به ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال 1402 پرداخت و گفت: مجموعاً میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال 1402، بیش از 11 هزار میلیارد تومان بود که اکثراً شامل مطالبات برخی بانک‌ها، پرونده‌های مالیاتی و برخی پرونده‌های کثیرالشاکی بود.

دادستان تهران 246 دستگاه کِشنده توقیف شده در گمرک را تعیین تکلیف کرد؛ فرصت 5 روزه مالکان برای ترخیص

وی افزود: میزان وصول جزای نقدی از محکومان در شعب اجرای احکام این دادسرا طی سال گذشته بیش از 184 میلیارد تومان و میزان ردّ مال صورت گرفته نیز بیش از 843 میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان