Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@01:08:57 GMT

ادعای عجیب دفتر احمدی‌نژاد درباره سخنان فائزه هاشمی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۱۹۱۴

ادعای عجیب دفتر احمدی‌نژاد درباره سخنان فائزه هاشمی

فرارو- دفتر محمود احمدی نژاد با انتشار بیانیه تازه ای درباره اظهارات فائزه هاشمی مدعی شده که او در "دام طراحی یک نهاد اطلاعاتی‌، امنیتی" گرفتار شده است. 

فائزه هاشمی شب گذشته در کلاب هاوس گفته بود که محمود احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد ائتلاف و معاون اولی را به او داده که نپذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیانیه دفتر احمدی نژاد با امضای عبدالرّضا شیخ‌الاسلامی وزیر پیشین کار و رفاه که و رییس دفتر کنونی  احمدی نژاد منتشر شده است. 

در این بیانیه آمده است: «برخی ادّعای خانم فائزه هاشمی را خود ساخته تلقی می‌کنند، لیکن ما چنین گمانی را در باره ایشان نادرست می‌دانیم. اکنون جای تعجب است که ایشان با توجه به ذکاوت خانوادگی در مسائل سیاسی، چگونه در موضوعی با این اهمیت و روشنی، در دام طراحی یک نهاد اطلاعاتی‌، امنیتی گرفتار شده است؟»

دفتر احمدی نژاد اشاره ای به نهاد مورد نظر نکرده است. 

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما ضمن محکوم کردن قاطع اینگونه طراحی‌های ناجوانمردانه در هتک حیثیت شهروندان و به‌ویژه فعّالان حوزه سیاست، نظیر مشارالیها، اینگونه اقدامات را از سلسله برنامه‌های نهاد اطلاعاتی-امنیتی خاص برای مهندسی انتخابات می‌دانیم و هشیاری همه فعّالین سیاسی و رسانه‌ای را در مواجهه با این ترفندها و طراحی‌های شیطانی ضروری می‌دانیم.» 

دفتر احمدی نژاد در پایان از فائزه هاشمی خواسته است که "با پیگیری جدی و قاطع با عوامل این اقدام زشت و غیرانسانی برخورد نمایند."

شواهد نشان می دهد محمود احمدی نژاد قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شود البته او به طور رسمی این موضوع را تائید نکرده است. 

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمود احمدی نژاد فائزه هاشمی انتخابات 1400 دفتر احمدی نژاد فائزه هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از وقوع سیل در ابرکوه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید یحیی هاشمی نژاد با اشاره به ورود سامانه‌های بارشی متعدد به استان اظهار داشت: با همکاری واحد رودخانه‌ها و سواحل بخشی از بستر رودخانه گاشار به عنوان اصلی‌ترین مسیل این شهرستان لایروبی شده است. 


وی افزود: عملیات بهسازی و مرمت بند تغذیه مصنوعی رحیم آباد با پیشرفت حدود ۷۰ درصدی همراه است که این عمل باعث افزایش تاب آوری این بند در مواجهه با سیل خواهد بود. 


هاشمی نژاد در ادامه تصریح کرد: در زمان بارندگی گروه گشت و بازرسی و دیگر همکاران این اداره در حالت آماده باش کامل هستند و به صورت مستمر بندها، رودخانه‌ها و محل‌های حادثه خیز را رصد و پایش می‌کنند تا در صورت بروز مشکل فورا وارد عمل شوند. 


وی همچنین به برگزاری جلسات متعدد در محل فرمانداری جهت ارائه راه حل دفع سیلاب‌های غرب ابرکوه اشاره کرد و اظهار داشت: این موضوع توسط مشاور در حال مطالعه می‌باشد.

دیگر خبرها

  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور
  • چرا دوباره مادر چاوز؟
  • پیشگیری از وقوع سیل در ابرکوه
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی
  • هزینه تراشی به سبک احمدی نژاد /حمله کنندگان سایبری به عضو دفتر رهبری ، از چه کسانی خط می گیرند؟
  • پرویز داوودی؛ ‌۱۸ نکته درباره معاون اولی که از رییس خود برید
  • در غیاب احمدی‌نژاد