Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز ( چهارشنبه) با مدیران کل بخش های مختلف مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این نشست با بیان این که ایجاد رقابت و تلاش جمعی و تحول ضروری است، گفت: در غیر این صورت روزمرگی همچون خاک مرده‌ای بر ما پاشیده می‌شود و گویی بود و نبود ما فرقی ندارد و احساس بی‌هویتی خواهیم کرد، لذا هدف و فلسفه برگزاری این جلسات ایجاد ارتباط بیشتر و برادری و انس و الفت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی هیچگونه حجاب و فاصله میان کارگزار و مردم نباید وجود داشته باشد،افزود: حتی به دلایلی همچون  بیماری کرونا و در خطر بودن جان نیز نمی‌توان از مردم فاصله گرفت، اما متاسفانه ما از این فضاها فاصله گرفته‌ایم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با یادآوری روزهای جنگ تحمیلی، گفت: شاید چنین فضاهایی از نظر بسیاری از مدیران رویایی به نظر آید، اما ما نبود این فاصله‌ها را در ایام جنگ تحمیلی به کرات دیده و تجربه کرده‌ایم، بنابراین باید گفت؛ پشت خاکریزها، نماد و مصداقی از اخوت، برادری و همراهی رزمندگان و جان برکفان وطن بود.

قالیباف نسبت به ضرورت اعتماد مدیران و مسئولان به یکدیگر همچون زمان جنگ تحمیلی تاکید کرد و گفت: آن زمان در مخیله کسی خطور نمی‌کرد که مثلاً برادری که در جبهه صحبت می‌کرد، قصد و هدفش مسائل دیگری است اما این روزها چنین نیست.

وی بیان کرد: بهتر است در روزهای معنوی ماه مبارک رمضان از خدا بخواهیم این نوع باورها را در ما بپروراند و وجدان‌مان همیشه بیدار باشد، همچنین هیچگاه در زندگی خود به دنبال مکر برای دیگران نباشیم، بلکه کار خود را با سیاست، دقت، ایمان، وجدان و تلاش انجام دهیم، حتی اگر طرف مقابل هرکاری را انجام دهد بدانیم که " وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ" بنا براین همه مسائل را باید به خدا سپرد، چراکه اگر رابطه خود را با خدا درست کنیم، خدا رابطه‌مان را با مردم، درست خواهد کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایمان داشته باشیم که عزت و ذلت به دست خداست، گفت: امیدوارم همه در حق هم دعا کنیم و از خداوند بخواهیم در آغاز ماه مبارک رمضان این تحول را در یکایک ما به وجود آورد و خداوند توفیق بندگی و خدمت را به همه ما در مقابل این مردم شریف بدهد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است

فاطمه قاسم پور ، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پارس نیوز، با تاکید بر اینکه مجلس مصوبه ای در مورد اخذ مالیات از مهریه نداشته تاکید کرد: اوایل مجلس یازدهم تعدادی از نمایندگان طرح‌هایی را در موضوع مهریه تدوین کردند و یکی از پیشنهاداتی که همان زمان مطرح شد، موضوع مالیات بر مهریه بود که کنار گذاشته شد.

وی افزود: چنین قانون و مصوبه ای در مجلس تصویب نشده و به تبع در رویه جاری قوه قضاییه نیز چنین چیزی وجود ندارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اوایل مجلس یازدهم تعدادی از نمایندگان طرح‌هایی را در موضوع مهریه تدوین کردند و یکی از پیشنهاداتی که همان زمان مطرح شد، موضوع مالیات بر مهریه بود که کنار گذاشته شد.

قاسم پور با بیان اینکه ارائه‌دهندگان این پیشنهاد تصور می‌کردند مالیات بر مهریه می‌تواند سبب کاهش میزان مهریه شود، ادامه داد: اگرچه کم‌ بودن میزان مهریه حسن است اما برای ترویج آن لازم است از ابزارهای فرهنگی استفاده کرد و چنین طرح‌هایی صرفاً سبب افزایش بار مالی ازدواج به ویژه برای خانواده دختر می‌شود و موانع ازدواج را بیش از پیش می‌کند. در هر صورت در حال حاضر چنین قانونی نداریم و این خبر شایعه است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص سقف تعیین‌شده برای مهریه گفت: حکم قانون ۱۴۴ مالیات مستقیم یک حکم عام است یعنی هیچ آستانه‌ای و هیچ میزانی را به‌عنوان میزان معافیت برایش لحاظ نمی‌کند بلکه به‌طور کلی همه آن اموال منقول و غیرمنقولی که در قالب مهریه قرار است که به همسر برسد مشمول معافیت می‌داند.

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • تسلیت قالیباف در پی درگذشت پرویز داوودی
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان | رقابت این ۴ نقر به قالیباف