Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس هیئت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای مازندران با تاکید بر زمینه‌سازی برای حضور حداکثری ملت در انتخابات گفت: ظرفیت ثبت نام داوطلبان شورای ۲۲ روستای مازندران به حدنصاب نرسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،  به نقل از هیئت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورا‌ی اسلامی شهر و روستاهای مازندران،مهدی سعادتی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مازندران با اشاره به اینکه دشمنان با تمام قدرت به دنبال سیاه نمایی کشور در آستانه انتخابات هستند اظهار داشتت: حضور و بصیرت مردم پای صندوق‌های رای، خواب دشمنان را آشفته می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در کنار انتخابات شورا‌ها و رئیس جمهوری، انتخابات مجلس خبرگان در مازندران برگزار خواهد شد، افزود: انتخابات امسال از حساسیت بالایی برخوردار بوده و بصیرت افزایی در انتخابات پیش رو مهم‌ترین پاسخ به توطئه‌های دشمنان است.

سعادتی با اشاره به اینکه ظرفیت ثبت نام داوطلبان در شهر‌ها به حدنصاب رسیده و در 22 روستای استان به دلیل مختلف به حد نصاب نرسیده است، افزود: دو هزار و 200 نفر در حوزه شهری و 16 هزار و 257 نفر در حوزه روستایی برای انتخابات نام نویسی کردند.

142 نفر از کاندیدهای انتخابات شورای روستاهای اردبیل بانوان هستندبیش از 8200 نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستا در هرمزگان شدندمقدمات برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری فراهم است/ تأکید بر مشارکت حداکثری مردم

هادی ابراهیمی مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران نیز با بیان اینکه نشست‌ها برای تدوین برنامه‌های مدون انتخاباتی در رسانه استانی از تیرماه سال  99 آغاز شده است، گفت: رسانه ملی و استانی با ساخت برنامه‌های مختلف انتخاباتی و با بکارگیری کارشناسان سیاسی در برنامه‌های مختلف انتخاباتی در خط مقدم جنگ رسانه‌ای در حال نقش آفرینی هستند.

وی با تاکید بر استفاده از تضارب نخبگانی برای توسعه استان، افزود: تقویت جریان انقلاب اسلامی مهم‌ترین برنامه رسانه ملی است.

انتهای پیام/681/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، لیلی احمدی گفت؛ کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، حمایت‌های روانی اجتماعی با اجرای برنامه تیم سحر و بازی‌های هدفمند و ایجاد شور و نشاط در کودکان و نوجوانان از اهداف این برنامه است.

 با اشاره به تاثیر گذاری مثبت این برنامه در کودکان و نوجوانان عنوان کرد؛ جوانان بشردوست هلال‌احمر که در رشته‌های روانشناسی و دیگر رشته‌های مرتبط عضو تیم سحر می‌باشند نقش بسزایی در شناسایی افراد آسیب پذیرخصوصا کودکان داشته که با ارائه راهکار‌های مفید و موثر نسبت به تاب آوری مردم جامعه فعالیت می‌نمایند.

 معاون امورجوانان مازندران گفت؛ برنامه فوق با مشارکت ۱۵نفر از فرماندهان و اعضای تیم سحر همراه با برپایی ایستگاه‌های آموزشی، شور و نشاط، بازی‌های تمرکزی، مسابقات و ... برای ۲۷۰ دانش آموز دختر و ۲۵۰ دانش آموز پسر اجرا و در پایان تعداد۵۵۰ بسته فرهنگی به نونهالان اهدا شد.

 احمدی افزود؛ امید است با استفاده از ظرفیت اعضای تیم سحر شاهد کاهش بحران‌های روحی روانی در حوادث و در محلات کم برخوردار باشیم.

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • رسانه صهیونیستی: اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است