Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@05:01:54 GMT

۲۰ پایگاه اجتماعی در کردستان فعالیت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۲۳۳۹

۲۰ پایگاه اجتماعی در کردستان فعالیت می‌کنند

مدیرکل سیاسی استانداری کردستان گفت: امسال ۲۰ پایگاه اجتماعی در شهرهای مریوان و سنندج فعالیت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مراد جعفری در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به ایجاد پایگاه‌های اجتماعی در سطح استان اظهار کرد: این پایگاه‌ها سال گذشته براساس تفاهمنامه وزارت کشور با سازمان تبلیغات اسلامی راه‌اندازی شد و اداره‌کل تبلیغات استان کردستان براین اساس ۱۵ پایگاه را در سطح استان راه‌اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و پیگیری‌های تبلیغات اسلامی استان در برپایی و فعالیت پایگاه‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌نشین افزود: امسال نیز این پایگاه‌ها در دو شهرستان سنندج و مریوان به تعداد ۲۰ پایگاه فعالیت خواهند داشت.

 


وی بیان کرد: ۱۷ مورد از این پایگاه‌ها در سنندج و سه مورد نیز در شهرستان مریوان دایر خواهد بود که گام ارزشمندی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در این مناطق خواهد بود.

 


مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان و سرپرست امور اجتماعی استانداری استان به برنامه‌های پیشنهادی وزارت کشور برای حمایت از این پایگاه‌های اجتماعی پرداخت و اعلام کرد: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، قرآنی، دینی، هنری و ورزشی، برگزاری کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، انجام مشاوره چهره به چهره، حمایت از کسب و کار زنان سرپرست خانوار و حمایت از ویژه برنامه‌های دینی، ملی، مذهبی در پایگاه‌های اجتماعی از برنامه‌های پیشنهادی است که در پایگاه‌های اجتماعی در مناطق بیست گانه باید پیگیری و دنبال شود.

 


جعفری اضافه کرد: برگزاری سلسله نشست‌های فرهنگی با اقشار تاثیرگذار در مناطق حاشیه‌ای و برگزاری سلسله نشست‌های کاهش آسیب‌های فضای مجازی از دیگر برنامه‌های پیشنهادی وزارت کشور برای اجرا در پایگاه‌های اجتماعی خواهد بود.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: پایگاه اجتماعی استانداری کردستان پایگاه های اجتماعی پایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت دائمی ۲ پایگاه هلال احمر مازندران

غلامعلی فخاری مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: با توجه به وسعت منطقه سوادکوه، موقعیت خاص جغرافیایی، فعالیت‌های معادن مختلف و وقوع حوادث مختلف طبیعی و انسان ساز، وجود پایگاه ثابت در منطقه برای امدادرسانی بموقع و مطلوب به حادثه دیدگان ضروری بود.

او افزود: هلال‌احمر شهرستان سوادکوه طی چند مرحله فعالیت در قالب پست موقت زمستانی، طرح امداد تابستانه و طرح ملی امداد نوروزی خدمات قابل توجهی ارائه کرده بود

فخاری ادامه داد: برابر نیازسنجی انجام شده و درخواست اهالی منطقه و فرماندار شهرستان مبنی بر فعالیت دائم امدادگران هلال‌احمر در منطقه، مجوز فعالیت دائمی و شبانه روزی دو پایگاه امداد و نجات الله بند سوادکوه و شیرگاه شمالی از سوی هلال‌احمر کشور صادر شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: این دو پایگاه امدادی از فروردین ماه به صورت ۲۴ ساعته و دائمی در تمام طول سال آماده ارائه خدمات امدادی به هموطنان خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • حمله ایران به اسراییل تیتر اصلی رسانه‌های جهان شد
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • فوت ۱۵ کردستانی در حوادث کار
  • نونهالان از سنین پایین در مسیر تربیت دینی قرار گیرند
  • نشست نمایندگان تشکل های کارگری وکارفرمایی با استاندار کردستان
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • فعالیت دائمی ۲ پایگاه هلال احمر مازندران