Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه صنعتی شهدای هویزه گفت: این دانشگاه در حوزه پژوهش فعالیت‌های خوبی داشته و بالاترین ضریب را در بین دانشگاه‌های استان خوزستان در مقالات ISI کسب کرده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم فرشیدی رئیس دانشگاه صنعتی شهدای هویزه با اشاره به اقدامات آموزشی این مرکز آموزشی در سال گذشته، گفت: یکی از ضروری‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته با توجه به اهمیت آموزش مجازی، ارتقای سامانه‌های آموزش غیرحضوری بود و به این دلیل میزان قطعی سامانه خوشبختانه پایین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرشیدی با اشاره به شبیه‌سازی کلاس‌های عملی، افزود: برای افزایش تاثیر و بازدهی کلاس‌های عملی، مدرسان به صوت حضوری در آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند و برای دانشجویان توضیحات را به صورت عملی ارائه می‌دهند.


رئیس دانشگاه صنعتی شهدای هویزه با اشاره به تجهیز آزمایشگاه‌های این پردیس تصریح کرد: با وجود تعطیل بودن دانشگاه‌ها، بیش از ۲ میلیارد تومان برای آزمایشگاه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با صنعت و دانشگاه، سرمایه‌گذاری شد.


وی در پایان با اشاره به مهم‌ترین فعالیت‌های پژوهشی صورت گرفته، بیان کرد: در حوزه پژوهش نیز دانشگاه ما فعالیت خوبی دارد و بالاترین ضریب را در بین دانشگاه‌های استان در مقالات ISI کسب کرد. همچنین به صورت میانگین از میان هر چهار استاد، یک استاد طرح تحقیقاتی خارج از دانشگاه و در راستای ارتباط با صنعت و دانشگاه انجام داده که امتیاز خوبی است. یکی از اعضای هیات علمی نیز جزو محققان برتر یک درصد دنیا شد و یک عضو هیات علمی دیگر به عنوان پژوهشگر برتر استانی معرفی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی شهدای هویزه مقالات علمی پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شهدای هویزه دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود

دکتر محمدباقر خادم عرفان در گفتگو با خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب با تبریک تقارن و همزمانی بهار قرآن با بهار طبیعت به دستاوردهای معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در یکسال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: در دانشگاه علوم پزشکی کردستان در حوزه آموزشی بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۵ دانشکده مشغول به تحصیل هستند و علاوه بر این تعداد ۲۳۰ دانشجوی بین المللی در این دانشگاه مشغول به تحصیل اند.

وی گفت: در سال ۱۴۰۲ رشته های زیادی به دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه شدند و می توان گفت در سال گذشته هشت رشته در مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی ارشد و دکترا تخصصی پی اچ دی و همچنین دکترای تخصصی بالینی در بخش رزیدنتی به رشته های دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه شدند.

 افزایش تعداد دانشجویان بین المللی سیاست اصلی دانشگاه علوم پزشکی است

خادم عرفان از ایجاد دانشکده داروسازی در کردستان خبر داد و افزود: خوشبختانه مقدمات تاسیس دانشکده داروسازی هم به خوبی دنبال شده و پیش رفته و موافقت های کلی انجام شده و امیدواریم بتوانیم در نیمسال آینده پذیرش دانشجو در رشته داروسازی هم در زمینه پذیرش دانشجویان داخلی و هم دانشجویان بین المللی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان  انجام و تحقق پذیرد.

وی در ادامه گفت: از افتخارات دیگر این دانشگاه این است که دانشگاه علوم پزشکی کردستان در رده بندی های بین المللی از جمله تایمز دارای شرایط بسیار خوبی است و در سالهای گذشته نیز شرایط خوبی داشتیم و تداوم این جریان را اکنون نیز شاهد هستیم.

 معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های دانشگاه به تبع سیاست گذاری های کلی، افزایش تعداد دانشجویان بین المللی و افزایش ارتباطات بین المللی است که جایگاه دانشگاه علوم پزشکی کردستان را به خوبی ارتقا خواهد داد و از همه همکاران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونت های مختلف که در پیشبرد اهداف این معاونت ما را همراهی کردند قدردانی کرده و امیدواریم‌ به اهداف بیشتری هم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صنعت نفت در دولت سیزدهم با اقدام‌های جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • برگزاری ضیافت افطاری ویژه ایتام در هویزه
  • فعالیت های جهادی نوروزی در آرادان
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بُعدی فلزی ایران ساخت
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • نزدیک به ۲۳۳ میلیون دلار کالا از قم به کشور‌های مختلف جهان صادر شد
  • جلوگیری از خسارت به واحدهای صنعتی خوزستان در باران
  • بنیاد جهان، غیر مادی است/ حکمت، گمشده انسان