Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم پدیده گفت: شرایط فوق‌العاده خوبی داریم و بازی با ذوب‌آن می‌تواند پرتاب خوبی در جدول برای ما باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  محمد نوازی درباره دیدار فردای تیم پدیده مقابل ذوب‌آهن در هفته بیستم لیگ برتر گفت: درست است در بازی رفت مقابل ذوب‌آهن نتیجه گرفتیم، اما در بازی جام حذفی مقابل این شکست خوردیم اگر چه حق‌مان باخت نبود و همه دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و ادامه لیگ و بازی فردا مقابل ذوب‌آهن برای ما مهم است.

وی افزود: شرایط بچه‌ها در چند بازی اخیر فوق‌العاده خوب بوده، حتی مقابل پرسپولیس و صنعت نفت آبادان. فکر می‌کنم بازی با ذوب‌آهن می‌تواند فرصت خوبی برای پرتاب ما در جدول باشد. خدا را شکر شرایط تیم‌مان خوب است و تمرینات‌مان را برای این مسابقه انجام دادیم.

مربی پدیده تصریح کرد: میلاد فراهانی از بازی فردا محروم است ولی مشکلی نداریم و جوان‌هایی داریم که جایگزین او شوند. مهم‌ترین نکته این است که می‌توانیم سه امتیاز را در بازی خانگی بگیریم. بچه‌ها انگیزه خوبی دارند و تمرینات خوبی داشتیم و نقاط ضعف و قوت ذوب‌آهن را شناسایی کردیم. نقاط قوت خودمان را تقویت کردیم و با عملکردمان که در تمرینات داشتیم، شرایط‌مان بهتر است. امیدوارم فردا سه امتیاز را بگیریم و با خیال راحت به بازی با استقلال که بعد از تعطیلی لیگ برگزار می‌شود، فکر کنیم.

نوازی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش به دلیل شرایط کرونایی مشکلی داشته است یا خیر؟ گفت: یکی، دو مورد کوچک داشتیم که آنها هم مشکلی ندارند و همه بچه‌ها برای بازی فردا سرحال هستند.

مربی ذوب‌آهن: تمرینات خاصی برای بازی با پدیده داشتیم/ امیدوارم امتیازات لازم را کسب کنیم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال پدیده ذوب آهن اصفهان فوتبال تیم فوتبال پدیده ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE

جی اوسو اعتراف کرد که بازی او و برادرش در رسلمنیا 40 ناامیدکننده بود.

برادران اوسوز پس از اینکه چند ماهی اختلافات خود را به دنبال انتقال جی به اسمکدان کنار گذاشته بودند، دوباره با شروع سال جدید میلادی با یکدیگر وارد درگیری شدند. این استوری لاین در نهایت به دیداری یک در مقابل یک بین این دو برادر دو قلو برای اولین بار در رسلمنیا 40 منجر شد. با این وجود، به اعتقاد بسیاری از هواداران و منتقدین نمایش آنها ناامیدکننده بود.

طرفداری | مین ایونت جی اوسو به تازگی در مصاحبه با Gorilla Position درباره آن دیدار به اظهارنظر پرداخته است. اگرچه جی اعتقاد داشت که آنها هواداران را ناامید کردند، اما قهرمان سابق تگ تیم فاش کرد که اوسوز به دلیل تغییری که در برنامه اولیه پیش آمد مجبور به کاهش زمان بازی خود بودند.

یک جورایی احساس می‌کردم که مردم را ناامید کردیم. " واقعا چنین حسی داشتی؟" بله، چون من هم می‌خواستم به استیج بروم و یک نمایش درخشان ارائه دهم. می‌خواستم علاوه بر انجام بخش کشتی گرفتن ماجرا مطمئن شوم که بخش احساسی آن را نیز به خوبی انجام می‌دهم. اما ما مشکل زمان داشتیم و شما باید نقش خود را در تیم به خوبی ایفا کنید. این اتفاقی بود که رخ داد. اما هنوز هم خوشحال هستم که یک بازی تک نفره با برادرم در رسلمنیا تجربه کردم. این که من و او در رسلمنیا با هم چهره به چهره شدیم، تصویر بزرگی است که من برای همیشه عکس آن را قاب خواهم کرد. این اتفاق جایگاه ما را ارتقا داد. فقط ای کاش به روشی انجامش می‌دادیم که می‌دانم از پس آن بر می‌آمدیم.

اکنون جی اوسو خود را برای بازی برابر دمین پریست در رویداد پرمیوم بکلش برای کسب کمربند سنگین وزن جهان آماده می‌کند. از سوی دیگر، جیمی اوسو به دنبال حمله تاما تونگای تازه وارد دچار مصدومیت شد و در فهرست منتشر شده برای درفت هفته آینده نیز حضور ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!