Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@13:37:21 GMT

امیدوارم امتیازات لازم از بازی با پدیده را کسب کنیم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۲۶۱۶

امیدوارم امتیازات لازم از بازی با پدیده را کسب کنیم

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: پدیده تیم خوبی است و مهدی رحمتی تیم خوبی را راهی مسابقات کرده است و ما برای این بازی قاسم حدادی فر را به عنوان مصدوم داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن استکی پیش از دیدار تیمش برابر تیم پدیده خراسان اظهار کرد: حلول ماه مبارک رمضان را به همه مسلمانان تبریک می‌گویم. پس از دیدار با صنعت نفت تمرینات خوبی انجام دادیم و تیم در شرایط روحی مناسبی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم تمرینات خاصی را برای بازی با پدیده برنامه‌ریزی کرده بودند. یک بازی دوستانه نیز با تیم ون پارس انجام دادیم که از نظر فنی برای ما قابل قبول بود.

وی افزود: ما فقط قاسم حدادی فر را به عنوان مصدوم داریم و دیگر بازیکنان برای این بازی حضور دارند. پدیده تیم خوبی است و آقای رحمتی تیم جوانی را در نیم فصل دوم راهی مسابقات کرده است و بازی‌های خوبی انجام داده‌اند و امیدوارم بازی خوبی باشد و بتوانیم امتیازات لازم را از این بازی کسب کنیم.

کد خبر 486971

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال پدیده شهر خودرو تیم فوتبال پدیده حسن استکی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ همانطور که علیرضا بیرانوند در پرسپولیس بی جانشین به نظر می‌آید سیدحسین حسینی هم تقریبا در استقلال همین وضعیت را دارد. آخرین باری که استقلال بدون حسینی به میدان رفت، بازی هفته پایانی فصل گذشته مقابل تراکتور بود که ریکاردو ساپینتو، سینا سعیدی‌فر را جانشین حسینی درون دروازه کرد و آبی‌ها در آزادی سنگین‌ترین شکست تراکتور و پرگل‌ترین پیروزی خود را در تاریخ لیگ برتر رقم زدند.

بیشتر بخوانید: پیشکسوت استقلال: با این روند صدر جدول را از دست می‌دهیم

حالا هم دقیقا همان اتفاق برای استقلال در حال رخ دادن است؛ البته الان ۳ امتیاز بازی با تراکتور اهمیت زیادی برای شاگردان جواد نکونام دارد و غیبت احتمالی حسینی اتفاق نگران کننده ای برای آبی ها خواهد بود. سیدحسین حسینی پس از اظهاراتی که در پایان بازی با شمس آذر قزوین داشت، با محرومیت یک جلسه‌ای از سوی کمیته انضباطی روبرو شد تا دیدار هفته بیست ‌و پنجم مقابل تراکتور را از دست بدهد. حالا با محرومیت حسینی، یک فرصت اجباری نصیب محمدرضا خالدآبادی شده تا در تبریز درون دروازه آبی‌ها قرار بگیرد.

خالدآبادی فصل گذشته یک سال درخشان را در هوادار پشت سر گذاشت و به عنوان پدیده دروازه‌بانی ایران راهی استقلال شد. با این حال به دلیل حضور سیدحسین حسینی در ترکیب اصلی، خالدآبادی فقط در دو بازی دوستانه برای استقلال به میدان رفته و قطعا غیبت حسینی و قرار گرفتن او در بازی حساس مقابل تراکتور تاحدودی می تواند برای آبی‌ها نگران کننده باشد. باید دید شاگردان نکونام می توانند با دروازه‌بان جوان خود سومین شکست متوالی را برای تراکتور را رقم بزند یا نه. البته اگر عملکرد خالدآبادی هم مثل امیررضا رفیعی دروازه‌بان دوم پرسپولیس باشد قطعا اتفاق خوبی برای استقلال رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228189 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • رویای پدیده 17 ساله بارسا تعبیر شد
  • همه بازی‌ها برایمان فینال است