Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تأکید بر همراهی و همکاری همه مسئولان بر لزوم انسجام و همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی در مهار پیک چهارم کرونا تأکید کرد.

سید موسی خادمی در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا که امروز ۲۵ فروردین‌ماه برگزار شد، با اشاره به گزارش دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص وضعیت ابتلاء به بیماری، آمار بستری و میزان مرگ‌ومیر ناشی از کرونا در استان، اظهار کرد: متأسفانه شرایط استان کاملاً وضعیت ناخوشایندی است و این شرایط رو به وخامت و افزایش تعداد مبتلایان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اقدامات درمانی، تصریح کرد: اقدامات لازم در استان انجام شده، تجهیز بیمارستان‌ها در دستور کار قرار گرفته و امکانات مورد نیاز تا حد توان در سطح استان فراهم شده و تأکید شده تا مراقبت از بیماران با کیفیت بیشتری دنبال شود.

استاندار لرستان با اشاره به تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰۰ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند و اگر این عدد ۲۰ درصد افزایش یابد ظرفیت تکمیل خواهد شد.

خادمی با تأکید بر همراهی مردم، اضافه کرد: تنها راهی که در این شرایط برای مدیریت اوضاع می‌تواند مؤثر باشد، کمک و همراهی مردم و نظارت و برخورد قاطع دستگاه‌هاست که هر دو کار را باید باهم انجام دهیم و لازم است دستگاه‌های اجرایی و نظارتی همچون گذشته وظایف خود را با شدت بیشتری انجام دهند و اصناف غیرضروری نسبت به تعطیلی اقدام کنند.

وی در خصوص ساعات کار ادارات، بیان کرد: این موضوع به فرمانداری‌ها محول شده و از روز شنبه به‌طور آزمایشی به مدت سه روز ساعات کار ادارات از ۹ صبح آغاز خواهد شد تا آثار آن ارزیابی شود.

استاندار لرستان با اشاره به گذرا بودن پیک چهارم بیماری کرونا از اعضای ستاد استانی خواست تا در این ایام سخت با انسجام و همکاری مانع از اوج‌گیری این پیک شده و لازم است برای اینکه بیماری در یک روند معقول عبور کند همه اعضاء مسئولانه کمک و همکاری کنند و تصور نکنند که بهداشت و درمان، استانداری یا فرمانداری صرفاً متولی این امر است.

خادمی ادامه داد: همه کارمندان و کارکنان نظام جمهوری اسلامی در مقابل این موضوع مسئولیت برابر دارند و همه باید پیگیری کنند تا با همکاری مردم زنجیره شیوع و انتقال این بیماری قطع شده و بتوانیم هرچه سریع‌تر به فضای عادی جامعه و کسب‌وکار برگردیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ادارات دانشگاه علوم پزشکی لرستان جمهوری اسلامی کارکنان دولت استاندار لرستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا همه با همه علیه کرونا همه با هم کرونا لرستان بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور که در بازی استقلال مقابل مس رفسنجان دچار مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی شده بود، چند روزی به یخ درمانی پرداخت تا تورم زانویش کاهش پیدا کند.

او بعد از مشورت با پزشکان قرار است صبح روز سه‌شنبه با توجه به کاهش تورم در زانو، رباط صلیبی خود را یه تیغ جراحی بسپارد و وارد دوران نقاهت شود.

مهدی‌پور امروز عصر در بیمارستان بستری شده و قرار است صبح فردا زانوی خود را جراحی کند. او باید چند ماهی را دور از میادین سپری کند و به نظر می‌رسد از اواسط نیم فصل اول لیگ آینده بتواند به میادین فوتبال برگردد.

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد