Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ کدال‌نگر ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«پاکشو»: شرکت گروه صنعتی پاکشو از ثبت افزایش سرمایه ۱۱۰۰درصدی از محل از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها خبر داد.

«کگهر»: شرکت سنگ آهن گهر زمین از ثبت افزایش سرمایه ۱۰۳درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعیه‌ها

«ثبهساز»: شرکت بهساز کاشانه تهران، طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، از عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده فروش یک واحد تجاری پروژه یاقوت خبر داد. دلایل عدم حصول نتیجه نبودن متقاضی عنوان شد. همچنین این شرکت طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه الف، از نتایج برگزاری مزایده فروش واحدهای تجاری – خدماتی پروژه ۱۵ خرداد اردبیل خبر داد.

«وتوسم»: شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی از عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده فروش واحد تجاری در پروژه رولکس خبر داد. بدلیل اینکه پیشنهادی در مهلت مقرر به این شرکت ارائه نگردید، مزایده مذکور نتیجه‌ای نداشته و پروژه فوق به فروش نرفته است.

«حتاید»: شرکت تاید واتر خاورمیانه، طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، از عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده فروش چهار فروند شناور خبر داد. علت این اتفاق نیز عدم وجود شرکت کننده در مزایده عنوان شد.

«وسرمد»: شرکت بیمه سرمد در افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، از پذیرش در بازار دوم فرابورس خبر داد. همچنین مقرر گردید قبل از درج نام شرکت در فهرست نرخ‌های فرابورس و آغاز معاملات ، اطلاعات لازم و تعیین شده توسط این شرکت ارائه گردد.

اطلاعیه دعوت به مجامع

«تماوند»: شرکت تامین سرمایه دماوند، سهامداران را در تاریخ ۵اردیبهشت به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه دعوت کرد.

«شتهران»: شرکت داروسازی تهران شیمی از لغو مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ که قرار بود در تاریخ ۲۹فروردین برگزار شود، خبر داد.

«خلنت»: شرکت تولیدی لنت ترمز ایران، سهامداران را در تاریخ ۲۳فروردین به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده در خصوص انتخاب اعضای هیات‌ مدیره دعوت کرد.

«دپارس»: شرکت پارس دارو، سهامداران را در تاریخ ۵اردیبهشت به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه دعوت کرد.

«غپآذر»: شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، سهامداران را در تاریخ ۲۶اردیبهشت به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ دعوت کرد. در این جلسه به موارد استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات ‌مدیره و تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره پرداخته خواهد شد.

گزارش‌های دوره‌ای

«فرآور»: شرکت فرآوری مواد معدنی ایران گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش اسفند ماه این شرکت ۲۵,۱۱۹میلیون ریال بوده است.

پربیننده ترین همه نکاتی که باید درباره وام سهام عدالت بدانید/ از نحوه دریافت تا شرایط بازپرداخت ارزش سهام عدالت من (۲۵فروردین ماه) ارزش سهام عدالت من (۲۴فروردین ماه) فاز نهایی وام سهام عدالت؛ ایرادات طرح همچنان باقی است نقشه بورس (۲۴فروردین) / رشد ۱۲هزار واحدی شاخص کل

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس برجام سهامداران را در تاریخ برگزاری مزایده فروش عدم حصول نتیجه افزایش سرمایه مجمع عمومی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید

شرکت نفت ایرانول سال جدید را با جهش تولید و فروش آغاز کرد - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت نفت ایرانول نخستین ماه سال 1403 (سال جهش تولید با مشارکت مردم) را با جهش تولید و فروش آغاز کرد.

شرکت نفت ایرانول در فروردین ماه سال جاری میزان تولید از 29 میلیون لیتر سال گذشته به 49 میلیون در فروردین ماه سال جاری با 69 درصد افزایش میزان فروش مقداری از 29 میلیون لیتر به 51 میلیون لیتر با 76 درصد افزایش و مبلغ فروش از 6720 میلیارد ریال به 13500میلیارد ریال با 100 درصد افزایش و فروش انواع روغن موتور (دیزلی و بنزینی) از 4/4 میلیون لیتر به 6/6 میلیون لیتر با 50 درصد افزایش رسیده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مزایده بناهای تاریخی استان مرکزی در نیمه نخست سال جاری
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • مزایده ۷ هزار چای تن خارجی بلاتکلیف
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد