Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@15:18:09 GMT

روحیه مان مثل دیدار با پرسپولیس است

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۳۳۱۱

روحیه مان مثل دیدار با پرسپولیس است

مهرداد بایرامی ، مهاجم تیم شهرخودرو گفت : برای دیدار با تیم ذوب آهن ، انگیزه مان مانند دیدار با پرسپولیس است و روحیه مان را حفظ کرده ایم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهرداد بایرامی با اشاره به شرایط پدیده در آستانه دیدار با ذوب‌آهن عنوان کرد:

قبل از بازی هفته قبل مقابل پرسپولیس از نظر روحی و فنی در وضعیت بهتری نسبت به همیشه قرار گرفتیم و پس از یک امتیازی که از این بازی کسب کردیم، با روحیه‌تر شدیم ولی متاسفانه وقفه طولانی بین بازی‌ها خیلی به نفع ما نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:

آقای رحمتی و کادر فنی تیم تلاش زیادی در این مدت کردند تا بازیکنان را در شرایط خوب خود حفظ کنند و به نظرم تمام بچه‌های تیم الان در آمادگی بالایی هستند و انگیزه زیادی برای دیدار فردا مقابل ذوب‌آهن دارند.

مهاجم پدیده که پس از پیوستن به این تیم یک گل به ثمر رسانده، در خصوص شرایط خود عنوان کرد:

من در نیم‌فصل اول پشت مهاجم بازی می‌کردیم و کمی از دروازه حریف فاصله داشتم، اما در پدیده شرایط متفاوت و بهتری دارم و با نظر کادر فنی تیم، آزادی عمل بیشتری در خط حمله دارم و امیدوارم ابتدا برای تیمم مثمر ثمر باشم و بعد گلزنی کنم.

مهرداد بایرامی اضافه کرد:

فردا بازی دشواری مقابل تیم متحول شده ذوب‌آهن داریم، اما باید از امتیاز میزبانی به بهترین شکل استفاده کنیم و با تمام توان وارد بازی شویم. روحیه خوبی که در دیدار با پرسپولیس به دست آوردیم را همچنان حفظ کردیم و با انرژی زیادی مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گیریم تا سه امتیاز را به مشهدی‌ها هدیه کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پدیده پرسپولیس اخبار پرسپولیس پدیده پرسپولیس لیگ برتر مهرداد بایرامی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران

به گزارش ورزش سه، عظیمی که در این مسابقات با زدن 4 ضربه به تیر دروازه حریفان رکوردار است، در دیدار مقابل قرقیزستان علاوه بر توپی که به تیرک این تیم کوبید با یک شوت سرکش پای چپ، گل اول ایران را به ثمر رساند و به سبک «جود بلینگام» شادی کرد.

این بازیکن 22 ساله که در دیدار با بحرین هم موفق به گلزنی شد و آن را به حسین طیبی ستاره مصدوم تیم ملی تقدیم کرد، در مورد شادی بعد از گلش گفت: بعد از بازی مقابل بحرین، پسر کوچکی از مشهد در شبکه‌های اجتماعی به من پیام داد و گفت اگر گل زدی مثل بلینگام خوشحالی کن.

عظیمی افزود: ما اینجا هستیم که با فوتسال مردم را خوشحال کنیم به همین خاطر حس کردم چیزی بزرگتر از این نیست که این پسربچه را که پای تلویزیون نشسته و بازی تیم ملی را دنبال می‌کند خوشحال کنم و برایش خاطره و تصویر خوبی از تیم ملی بسازم، برای همین بعد از گل این شادی را با او شریک شدم.

دیگر خبرها

  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • پیروزی روحیه بخش آبیدر سنندج در خانه
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید