Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:29:32 GMT

فعالیت ۴۶ گروه نظارت بهداشتی دامپزشکی مرکزی در ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۳۳۱۵

فعالیت ۴۶ گروه نظارت بهداشتی دامپزشکی مرکزی در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان مرکزی، محسن شانقی افزود: ۶۲ نفر در قالب ۲۴ گروه سیار و ۲۲ گروه ثابت از ۲۵ فروردین تا ۲۳ اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور وظیفه نظارت بر واحدهای تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی را در استان مرکزی عهده دارند.

وی ادامه داد: ۲ هزار و ۱۶۵ واحد تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در واحدهای کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌ها، مراکز بسته بندی، خودروهای حمل و مراکز عرضه با هدف تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی در استان مرکزی توسط این گروه‌ها مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی خاطر نشان کرد: کنترل فرآورده‌های خام دامی از مزرعه تا سفره به منظور ارتقای سطح بهداشتی جامعه از دیگر اهداف اجرای طرح کنترل نظارت بهداشتی در ماه مبارک رمضان است.

شانقی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق تماس با سامانه اطلاع‌رسانی ۱۵۱۲ به اداره کل دامپزشکی اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 5189585

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه مبارك رمضان اراک اداره کل دامپزشکی استان مرکزی ویروس کرونا شیوع کرونا ماه مبارك رمضان کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ماه رمضان ۱۴۰۰ اردبیل محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا گرگان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۵۰ تن خوراک ماهی از طریق مرز لطف آباد به ازبکستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دکتر حامد شمس، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان در‌گز گفت: محموله حدود ۵۰ تنی خوراک آماده ماهی تولید شده در یکی از کارخانه‌های استان مرکزی از طریق مرز لطف آباد شهرستان و پس از اخذ مجوز بهداشتی قرنطینه‌ای از مبدا به مقصد کشور ازبکستان با نظارت همکار این شبکه، مستقر در پست مرزی صادر شد.

وی گفت: با توجه به اقدامات مثبت زیرساختی سازمان دامپزشکی کشور در تعیین شرایط بهداشتی برای کارخانجات مربوطه، امکان صادرات انواع فرآورده‌های خام دامی با کسب موافقت‌های لازم امکان پذیر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  • صادرات ۷۵ تن خوراک آبزیان از لرستان به عراق
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • دو هزار و ۹۶۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی در لرستان معدوم شد
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • صادرات ۵۰ تن خوراک ماهی از طریق مرز لطف آباد به ازبکستان