Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@11:20:37 GMT

پروژه‌های مسکن مهر تعیین‌ تکلیف شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۳۳۴۳

پروژه‌های مسکن مهر تعیین‌ تکلیف شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری عصر امروز در جلسه ویدئوکنفرانسی همایش معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداران سراسر کشور در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی بسیاری در استان سمنان در این دولت افتتاح شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: در حال حاضر چند پروژه نیمه‌تمام در استان وجود دارد که امیدواریم تا پایان دولت افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بحث تعیین و تکلیف پروژه‌های مسکن مهر در استان‌ها را بسیار مهم دانست و گفت: در استان سمنان جلساتی با مراجع قضایی و پیمانکاران برای رفع مشکلات پروژه‌های مسکن مهر برگزار شده است.

فخری ادامه داد: در آینده نزدیک مشکلات پروژه‌های مسکن مهر استان سمنان درمناطقی که هنوز تعیین و تکلیف نشده‌اند، برطرف خواهد شد.

وی توجه به بحث حاشیه‌نشینی و ساماندهی این مناطق در استان‌ها را مهم دانست و گفت: توجه به بحث آموزش شهرداری‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا بسیار مهم است و بسیاری از مشکلات به دلیل عدم آموزش به وجود می‌آید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه هیچ مشکلی در شهرداری‌ها و شورای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان وجود ندارد، بیان کرد: در این دوره ۱۰ درصد رشد ثبت‌نام شوندگان در حوزه روستایی را نسبت به دوره گذشته برای انتخابات داشتیم.

فخری از پیگیری اجرای پروژه‌های بزرگ مانند انتقال آب دریای خزر به استان سمنان و احداث آزادراه حرم تا حرم در این استان خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن مهر سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان منوچهر فخری انتقال آب دریای خزر آزادراه حرم تا حرم پروژه های مسکن مهر استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعیین تکلیف شهرک دام سبک غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال، گفت: این شهرک به مساحت ۴۰ هکتار با ظرفیت بیش از ۲۰ هزار رأس دام احداث می‌شود. - اخبار استانها -

دلشاد جهانبخشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به احداث شهرک دامپروری غرب شهرکرد اظهار داشت: نشست تعیین تکلیف شهرک دامپروری منطقه غرب شهرکرد با حضور مسئولان مربوطه و حضور بیش از 150 نفر از متقاضیان منطقه سه‌گانه غرب شهرکرد در مسجد اعظم اشکفتک برگزار شد.

وی با بیان اینکه این نشست در جهت رفع ابهامات و شروع زیرساخت‌ها و شرایط اهلیت سنجی و مراحل فراخوان شهرک دامپروری دام سبک تشکیل شد، ادامه داد: شهرک دام غرب شهرکرد به مساحت 40 هکتار به تعداد حدود 180 واحد با ظرفیت بیش از 20 هزار رأس دام احداث می‌شود. در این نشست مقرر شد هیئت امناء مربوطه پیگیری‌های لازم را در جهت سرعت عمل  استعلامات تکمیلی در ماه‌های آتی به عمل آورد.

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: شهرک مذکور بعد از 18 سال در دولت سیزدهم در تداوم توسعه 43 شهرک دامپروری در استان  به سرانجام خواهد رسید.

جهانبخشی به مزایای احداث شهرک دامپروری در غرب شهرکرد اشاره کرد و گفت: علاوه بر تجمیع دام‌های پراکنده از محل سکونت مردم و کاهش اعتراضات مردمی در خصوص مشکلات بهداشتی و زیست محیطی، زمینه اشتغال بیش از 700 نفر در راستای شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» با تشکیل تعاونی‌ها در بخش شهرک دامپروری در نیمه‌ اول سال تحقق می‌یابد.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • رئیسی به سمنان سفر کرد
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • (ویدئو) تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس
  • مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در خوزستان
  • پروژه های عمرانی استان سمنان
  • راهبرد کارگروه امور زیر بنایی تسهیل ظرفیت های مردمی در بخش مسکن خوزستان است
  • برای میزبانی از رئیس جمهور آماده ایم
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان