Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوازی مربی تیم فوتبال پدیده خراسان در نشست خبری قبل از بازی مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: ما در ۲ بازی گذشته با ذوب‌آهن، یک بازی را در خانه حریف نتیجه گرفتیم، اما بازی دوم در جام حذفی را واگذار کردیم، حق ما باخت نبود و می‌توانستیم به ۳ امتیاز برسیم، اما این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: بازی با ذوب آهن  می‌تواند سکوی پرتاب خوبی به بالای جدول لیگ برتر باشد. این موضوع وقتی محقق می‌شود که بازیکنان هدفی که دارند را دنبال کرده و روی این قضیه پافشاری کنند تا نتیجه بهتری بگیریم.

نوازی بیان کرد:  جام حذفی شرایط خاص خود را دارد، اما مسئله‌ای که برای ما مهم است، ادامه لیگ بود. همچنین  بازی برگشت با ذوب‌آهن برای ما  شرایط خاص خود را دارد  و وضعیت بازیکنان خوب است. ما در سال جدید حتی مقابل پرسپولیس و صنعت نفت آبادان که در آبادان بازی کردیم خوب ظاهر شدیم.

او اظهار کرد:  شرایط تیم از لحاظ بدنی خوب است و تمرینات لازم برای بازی مقابل ذوب‌آهن انجام شد. میلاد فراهانی، دروازه بان اول تیم محروم است و دروازه بان جوانی  را جایگزین او می‌کنیم و مشکلی نداریم.

مربی تیم پدیده بیان کرد: مهم‌ترین مسئله این است که ۳ امتیاز را در زمین خودمان بگیریم. همچنین بازیکنان  تمرینات خوبی داشتند و نقاط قوت و ضعف ذوب‌آهن را هم پوشش دادیم و نقطه قوت خود را تقویت کردیم و از آنجایی‌که به خاطر مسابقات دو و میدانی بازی ما به تأخیر افتاد شرایط خیلی بهتری داریم.

او تصریح کرد: امیدوارم با عملکرد خوب، ۳ امتیاز را بگیریم و به بازی استقلال با تاخیری که خورده است فکر کنیم و به ۳ امتیاز آن بازی دست پیدا کنیم.

نوازی درباره ابتلای بازیکنان تیم به کرونا خاطر نشان کرد: هیچ مشکلی از لحاظ ابتلای بازیکنان به کرونا نداریم و  ۲ مشکل کوچک پیش آمد که مرتفع شد و بازیکنان سالم برای بازی فردا آماده هستند.

بیشتر بخوانید

جریمه سنگین در انتظار مهاجم پدیده خراسان

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده خراسان محمد نوازی تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن ۳ امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران بارسلونا اشتباهی اتوبوس خودی را هدف قرار دادند! / عکس

طرفداران بلوگرانا اتوبوس خودی را با اتوبوس پاری سن ژرمن اشتباه گرفتند.

طرفداری | هواداران بارسلونا پیش از بازی مقابل پاری سن ژرمن، به اشتباه اشیایی را به سمت اتوبوس تیم خود پرتاب کردند.

به گزارش رادیو کاتالونیا، در اقدامی عجیب، هواداران بارسلونا پیش از بازی مهم تیم‌شان مقابل پاری سن ژرمن، به اشتباه اجسامی را به سمت اتوبوس تیم خود پرتاب کردند. این اتفاق زمانی رخ داد که هواداران در حال تجمع در خارج از ورزشگاه بودند و اتوبوس حامل بازیکنان بارسلونا از راه رسید. به نظر می‌رسد برخی از هواداران بلوگرانا به اشتباه اتوبوس تیم خودشان را با اتوبوس پاری سن ژرمن اشتباه گرفته و به سمت آن اشیایی را پرتاب کردند.

هواداران بارسلونا به اشتباه اتوبوس خودی را هدف قرار دادند

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • شکست اراکی‌ها مقابل حریف بالای جدولی 
  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • مهمان‌نوازی سمنانی‌ها در سفر حجت الاسلام رییسی
  • شاهکار جدید طارمی و بیرانوند در گلف بازی؛ پرتاب عجیب چوب گلف به جای توپ + ویدئو
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • سامانه‌های راداری،موشکی و جنگال نیروی پدافند هوایی به نمایش درآمد
  • هواداران بارسلونا اشتباهی اتوبوس خودی را هدف قرار دادند! / عکس