Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: با توجه به اینکه وارد موج چهارم شیوع ویروس کرونا شده‌ایم، هفته بسیار سختی پیش رو داریم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید نمکی عصر چهارشنبه در جریان سفر یک روزه به استان زنجان و در جلسه ستاد مقابله و مبارزه با ویروس کرونا که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر شاهد رشد قابل توجهی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به روز‌های آغازین هستیم، گفت: در پاره‌ای از اوقات که به این پروتکل‌ها بی‌توجهی شده است، شاهد اوج‌گیری بیماری بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیگیری امور بیماران است و این موضوع نباید به هیچ وجه فراموش شود، افزود: وضعیت کسانی که به ویروس کرونای انگلیسی مبتلا شده‌اند، حاکی از آن است که وضعیت این بیماران بعد از هشت روز وخیم شده است، به همین خاطر موضوع پیگیری امور بیماران به جد در شرایط کنونی دنبال می‌شود.

معتقدیم فضایی که امروز در حوزه تبلیغاتی ویروس کرونا وجود دارد، فضای ناجوانمردانه‌ای است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با یادآوری اینکه معتقدیم فضایی که امروز در حوزه تبلیغاتی ویروس کرونا وجود دارد، فضای ناجوانمردانه‌ای است، تصریح کرد: زنجان جزو استان‌هایی است که توانسته است در حوزه مقابله و کنترل بیماری کرونا اقدامات اساسی و گام‌های مؤثری را تا به امروز برداشته و این روند را تا به امروز ادامه دهد و این خود حاکی از وجود ظرفیت‌های ارزشمندی است که در این استان وجود دارد.

نمکی با بیان اینکه مهم‌ترین و عملی‌ترین راهکار موجود برای مقابله با شیوع بیش از پیش ویروس کرونا، همراهی همه مردم است، ادامه داد: همه ما به این موضوع واقف هستیم که شیوع ویروس کرونا خسارات زیادی را به مردم تحمیل کرده و ما نیز قادر به جبران این خسارات نیستیم، اما از افرادی هم که حمایت نکردند فقط می‌توان گلایه کرد و کار درمانی را بر روی این افراد را نیز در صورت ابتلاء به کرونا انجام خواهیم داد.

وی با یادآوری اینکه شیوع ویروس کرونا باعث شد تا دنیا شرایط بسیار سختی را به ویژه در سال گذشته تجربه کند، اظهار کرد: آماری که در این زمینه از خود به جای گذاشتیم حاکی از آن بود که در زمینه کنترل این بیماری طی سال گذشته توانستیم از خیلی از کشور‌ها گوی سبقت را بگیریم و این مهم در شرایطی محقق شد که تحت هر شرایطی فقط متکی به نیرو و توان داخلی بودیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از زنجان به عنوان یکی از استان‌هایی که توانست اقدامات ارزشمندی را در دورانی که سه موج کرونا را پشت سر گذاشتیم، یاد کرد و گفت: اگر نیم‌نگاهی به گذشته بیندازیم، خواهیم دید که در روز‌های آغازین شیوع ویروس کرونا با مشکلات متعددی، از جمله کمبود ماسک مواجه بودیم، این در حالی است که امروز در این زمینه به یکی از کشور‌های صادرکننده تبدیل شده‌ایم.

وی با یادآوری اینکه وضعیتی که امروز دچار آن شده‌ایم را بار‌ها متذکر شده و پیش‌بینی کرده بودیم، عنوان کرد: امروز زمان آن نیست که فقط به فکر گلایه و شکوائیه باشیم، بلکه باید برای برون‌رفت از شرایطی که امروز به واسطه موج چهارم کرونا در آن گرفتار شده‌ایم، اقدام به ارائه راهکار‌های عملی کنیم، به همین خاطر هفته بسیار سختی را به لحاظ بیماران مبتلا به کرونا در پیش خواهیم داشت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه بدون شک از موج چهارم کرونا نیز همانند سه موجی که در آن گرفتار شده بودیم، بیرون خواهیم آمد و البته این برون‌رفت با مشکلاتی نیز همراه خواهد بود، بیان کرد: کادر درمانی از زمان شیوع این بیماری در کشور جان‌فشانی‌های مثال‌زدنی را برای ارائه خدمت به بیماران انجام داده‌اند و این خدمات امروز نیز با قوت ادامه دارد تا موج چهارم را نیز پشت سر بگذاریم.

کادر درمانی به هیچ وجه در ارائه خدمات کم‌کاری نکرده است

نمکی با اشاره به اینکه کادر درمانی به هیچ وجه در ارائه خدمات کم‌کاری نکرده و همانند روز‌های نخستین، بلکه با قوت بیشتر در این عرصه حضور دارد، افزود: در حوزه درمان که با جان انسان‌ها سر و کار دارد، به هیچ وجه جای سیاسی‌کاری نیست، هر چند در این مدت شاهد اتفاق افتادن این موضوع از سوی برخی از افراد بودیم، اما اولویت ما ریشه‌کن کردن آفت کرونا است.

وی با بیان اینکه تزریق واکسن به هیچ وجه به معنای کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی نبوده، بلکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید با جدیت تداوم داشته باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه ما مبارک رمضان فرا رسیده است، به همین خاطر باید در شب‌هایی، چون لیالی قدر که آرزوی هر مؤمنی، حضور در چنین شب‌هایی است، باید با فکر و فراموش نکردن شرایط کرونایی در این مراسم حضور یابیم.

نمکی متذکر شد: اگر همه مسافرت ترکیه داشته باشند و برگردند، یکی از شبکه‌های بیگانه نمی‌گوید که در اشاعه بیماری موثر بوده اند، اما اگر یک مومن در یک نماز جمعه، نماز یومیه، اثبات شود که رفت و با ویروس برگشت تمامی این بوق‌های دنیا به آن می‌پردازند

مؤمنان خداجوی به هیچ وجه بهانه دست بدخواهان ندهند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم تبلیغات که در حوزه کرونا به صورت ناجوانمردانه است، با غرض و اهداف سو، گروه خاصی را مقصر همه‌گیری کرونا بدانیم، خاطرنشان کرد: یکی از انتظارات ما از مؤمنان خداجوی این است که به هیچ وجه بهانه دست بدخواهان ندهند و نباید به گونه‌ای رفتار کنیم که سفر‌های عده‌ای به ترکیه نادیده گرفته شده، اما حضور در مراسم مذهبی به خاطر شرایط کرونایی پررنگ‌تر دیده شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر بهداشت نمکی کرونا ترکیه درمان و آموزش پزشکی شیوع ویروس کرونا بسیار سختی هیچ وجه موج چهارم پروتکل ها شده ایم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال شمع روزانه امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. 

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد. 

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروزسه‌شنبه ۷ فروردین برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین 

در کاری که مربوط به شخص شما نیست مداخله و خود را وارد ماجرا نکنید. نسبت به مشکلی حاد امیدواری بسیاری برای شما وجود خواهد داشت.

فال شمع ۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

مدتی است سرگردان و پریشان و نا آرام هستید، نگران نباشید به زودی بر طرف خواهد شد. در تعطیلات به یک سفر خواهید رفت.

فال شمع ۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

از یک توانایی بالا در خودتان در آینده‌ای نزدیک بسیار بهره‌مند خواهید شد. شادی زندگی، هیجان و احساسات فراوان و با شکوه برای شماست.

فال شمع ۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

یک سند یا قرار داد تجاری و قانونی بزرگ را امضا خواهید کرد و با امضای این سند یا قرارداد تغییرات مثبت زیادی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد.

فال شمع ۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

پیغام یا خبری شاد کننده و مثبت به شما خواهد رسید که شما را به اندازه یک عروسی خوشحال خواهد کرد. ورود به محیطی جدید اینده شما را دستخوش نغییر و تحولی مثبت خواهد کرد.

فال شمع ۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

در یک مسابقه یا امتحان، یا در یک قرعه کشی بزرگ شانس بسیاری همراه با شما خواهد بود.

فال شمع ۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر 

یک تلفن یا پیغام یا نامه بسیار خوشحال کننده از شخصی که به او علاقه مندید خواهید داشت و بسیار شاد می‌شوید.

فال شمع ۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

از عشق خود پیروزی و موفقیت و شادی نصیبتان خواهد شد. دوری و بی خبر ماندن از کسی شما را آزار می‌دهد و باعث غم و غصه شما شده است. این دوری به زودی تمام خواهد شد.

فال شمع ۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

برای کسالتی مختصر از نظر جسمی یا روحی، به نزد پزشک خواهید رفت. برای انجام کاری قانونی به نزد وکیل تا قاضی خواهید رفت.

فال شمع ۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

نگران پولی از دست رفته هستید. نگران نباشید این پول به شما خواهد رسید. از یک توانایی بالا در خودتان در آینده‌ای نزدیک بسیار بهره‌مند خواهید شد.

فال شمع ۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

یک پروژه بزرگ کاری را با موفقیت عالی به اتمام خواهید رساند. شما شخص بسیار حساسی هستید و از قلب پاکی برخوردارید. 

فال شمع ۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

بهترین کارت برای هر نیت که دارید صد درصد به تحقق نزدیک خواهد گشت. یک پروژه بزرگ کاری را با موفقیت عالی به اتمام خواهید رساند.

tags # فال شمع ، فال سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۰ فروردین؛ ۲۹ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • ۱۴۰۳ در حوزه سیاست خارجی سال سختی خواهد بود
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • کادر درمان، خادمانی که لبخند را به مردم عیدی می‌دهند
  • فال شمع روزانه امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • رشد ۱۱ هزار واحدی بورس در پایان نخستین هفته کاری ۱۴۰۳
  • ساوت‌گیت: بلینگام همیشه تیتر یک است
  • فال حافظ امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر؛ که در این باغ نبینی ثمری بهتر از این
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا