Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:22:22 GMT

۱۳۰۰ تخت در نقاهتگاه‌های استان زنجان وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۳۴۶۳

۱۳۰۰ تخت در نقاهتگاه‌های استان زنجان وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد کرونا که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، گفت: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان زنجان به ۵۰ درصد رسیده و این اصلاً خوب نیست.

وی از سه برابر شدن بیماران سرپایی، ۶ برابر شدن بیماران بستری و چهار برابر شدن انجام تست در استان خبر داد و اظهار کرد: تست میدانی در شهرستان‌های قرمز تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان هرگونه دور همی و تجمع ممنوع است، گفت: مردم محدودیت‌های تردد را رعایت کنند تا این بیماری شوم رخت خود را ببندد.

حقیقی با بیان اینکه محدودیت‌های تردد در شهرستان‌های قرمز ادامه دارد و با قوت انجام می‌شود، ابراز داشت: نیروی انتظامی در این زمینه بسیار جدی باشد.

وی از وجود یک هزار و ۳۰۰ تخت در نقاهت‌گاه‌های استان زنجان خبر داد و گفت: امیدواریم شاهد کاهش این بیماری در استان باشیم و نیازی به نقاهتگاه‌ها نباشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان به بیش از ۹۵ درصد باید برسد، یاد آورشد: در تحقق این مهم معلمان در شبکه شاد می‌توانند دانش آموزان را آموزش بدهند.

حقیقی گفت: در شرایط کرونایی کنونی رفتار و گفتار احساسی سم است و باید رسانه‌ها و صدا و سیما در فرهنگ سازی زدن ماسک فعالیت خود را بیشتر بکنند.

وی تصریح کرد: هرگونه تجمع و دور همی در ۱۰ روز تعطیلی ممنوع است و دستگاه‌های اداری استان هم در این خصوص توجه لازم را بکنند و هیئت‌های مذهبی نیز از هرگونه تجمع در ماه رمضان جلوگیری کنند و سازمان تبلیغات اسلامی در این خصوص جامعه هدف خود را توجیه کند.

کد خبر 5189540

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا ماه مبارك رمضان کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ماه رمضان ۱۴۰۰ اردبیل محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت

به گزارش خبرنگار مهر، حامد صادقی، ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همت نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت و در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال ۱۵ هکتار از اراضی ملی روستای دولت آباد از توابع بخش اسفندقه که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.

وی با تأکید بر برخورد قاطع با هرگونه زمین‌خواری و تخریب منابع طبیعی افزود: هرگونه زمین‌خواری بر اساس مواد ۶۹۰ تا ۶۹۳ قانون مجازات اسلامی جرم محسوب شده و علاوه بر رفع تصرف، فرد متجاوز به حبس و پرداخت خسارت محکوم خواهد شد.

صادقی، ادامه داد: نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی شهرستان جیرفت به گشت زنی‌های مستمر و شبانه روزی خود در اراضی ملی منطقه ادامه خواهند داد و در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو با آنها برخورد خواهند کرد.

کد خبر 6086743

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رووی دی اکس5 ؛ هر 1300 کیلومتر به پمپ بنزین سر بزنید! (+تصاویر)
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد