Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد آوایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خرابکاری در تأسیسات اتمی نطنز، ضرورت توسعه عمق راهبردی صنعت هسته‌ای کشور را نشان می‌دهد به ویژه اینکه پیشرفت در این زمینه، موضع تیم دیپلماسی ما را در مذاکرات برجام تقویت می‌کند.

وی افزود: آنچنان که در مذاکرات اخیر در وین مشاهده شد و دشمن صهیونیستی را از پیروزی احتمالی دیپلماتیک ایران در آینده نه چندان دور به وحشت انداخت تا اقدام تروریستی اخیر را در مسیر سنگ‌اندازی و تضعیف موضع جمهوری اسلامی سازمان‌دهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دزفول و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در چنین شرایطی غنی‌سازی ۶۰ درصد نقطه عطفی در پیشرفت صنعت هسته‌ای کشورمان و پاسخ محکمی به خرابکاری‌های رژیم صهیونیستی خواهد بود.

کد خبر 5189593

منبع: مهر

کلیدواژه: سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس نطنز برجام برنامه هسته ای ایران ویروس کرونا شیوع کرونا ماه مبارك رمضان کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ماه رمضان ۱۴۰۰ انتخابات 1400 اردبیل محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: بخش تعاون یکی از فعال‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور است و در راستای شعار سال باید بخش تعاونی تقویت شود، سال گذشته حوزه تعاون روستایی شهرستان همدان در زمینه توزیع میوه و کالاهای اساسی عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، اسدالله ربانی‌مهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعاونی‌ها نقش اساسی در اشتغال‌زایی دارند و اجرای طرح «هر تعاونی یک طرح اشتغال‌زایی»، کمک بزرگی به توسعه و فعال شدن تعاونی‌ها است.

وی افزود: با ارزیابی و برنامه‌ریزی تعاونی‌ها باید تلاش شود زمینه تولید و اشتغال‌زایی را فراهم کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان خاطرنشان کرد: تعامل بخش دولتی، تعاونی و خصوصی کمک بزرگی به توسعه اقتصادی کشور است و باید از ظرفیت‌های خوب همدان در حوزه کشاورزی، گردشگری، صنایع‌دستی و مشاغل خانگی در تعاونی‌ها استفاده شود.

ربانی‌مهر اضافه کرد: بخش تعاونی از سیاست‌های اصلی و راهبردی کشور در راستای توسعه اقتصادی است، باید از بخش تعاون رفع مظلومیت شود تا بتوان مردم را به مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های بخش تعاون تشویق کرد.

کد خبر 746798

دیگر خبرها

  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
  • توجه ویژه صنعت هسته‌ای به فناوری‌های روز دنیا
  • زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در مسیر پیشرفت
  • تقسیم صحیح و اصولی مسائل اساسی کشور یک ضرورت است
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • تاکید مقام‌های عالی ایران و پاکستان بر توسعه روابط دوجانبه/ انرژی از محورهای مهم مذاکرات تهران و اسلام‌آباد خواهد بود
  • نوآوری و خلاقیت، لازمه پیشرفت صنعت پتروشیمی در بازارهای جهانی
  • نقش هکرهای روسی برای خرابکاری در شرکت‌های آب آمریکا
  • موشک‌های دوربرد ایران حاصل جهاد علمی دانشمندان / دانشگاهیان برای همکاری در صنعت نظامی تمایل دارند
  • پیشرفت طرح‌های ترافیکی در منطقه یک