Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان رقیب استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تیمش را آماده رقم زدن یک شروع خوب در این رقابت‌ها دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یاسر المسیلم دروازه‌بان تیم فوتبال الاهلی عربستان در نشست خبری پیش از مصاف این تیم برابر استقلال در هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگاران گفت: سرمربی ما نقاط قوت و ضعف استقلال را به خوبی آنالیز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آماده‌ایم که اولین سه امتیازمان را از این بازی بگیریم.

وی ادامه داد: اولین بازی‌ها در هر تورنمنتی همیشه بسیار مهم هستند. امید داریم که از این بازی نتیجه‌ای خوب کسب کنیم.

استقلال و الاهلی عربستان از 45 دقیقه بامداد جمعه در ورزشگاه سلطان عبدالله شهر جده به مصاف یکدیگر می‌روند.

استقلالی‌ها پیش از بازی با الاهلی شارژ مالی شدند

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد

به گزارش ورزش سه، یکی از نقطه نکات قابل توجه مصاف تیم ملی فوتسال ایران در برتری برابر کویت که آخرین دیدار مرحله گروهی محسوب می‌شد، اولین کلین شیت و دفاع بی‌نقصی ملی‌پوشان بود، تا سنگر توری شمسایی برای اولین بار در جام ملت‌های آسیا 2024 بسته بماند. سعید مومنی که در دوره گذشته آوردگاه بزرگ آسیایی موفق به ثبت پنج کلین شیت شده بود در مصاف با کویت حراست دروازه تیم ملی را بر عهده داشت و با شایستگی ماموریت خود را به پایان رساند.

تیم ملی فوتسال ایران در دو نبرد قبلی با افغانستان و بحرین، از باقر محمدی در قاب توری خود بهره می‌برد و بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ برتر به‌رغم دریافت چهار گل در آن دو مسابقه، نمایش قابل قبولی داشت و چندین مرتبه با عکس‌العمل‌هایش دروازه تیم ملی را نجات داد.

به هر حال کارت زرد باقر محمدی در بازی با افغانستان، وحید شمسایی را به این فکر انداخت تا با استراحت به این دروازه‌بان و خطر محرومیتش در مرحله حذفی، به دیگر سنگربان مطمئن خود سعید مومنی اعتماد کند و به او فرصت خودنمایی بدهد که مُزد انتخاب درست خود را با کسب اولین کلین‌شیت به ارمغان آورد. حالا با این نمایش باید منتظر ماند و دید که در مصاف با قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا کادر فنی تیم ملی به کدام سنگربان فرصت حضور در ترکیب اصلی را خواهد داد.

تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا از دو دروازه مطمئن و با تجربه برخوردار است و هیچ نگرانی دروازه تیم شمسایی را تهدید نمی‌کند و گل‌های خورده تیم ملی در بازی‌های گذشته، آمیخته به برخی از اشتباهات در آرایش دفاعی بوده که علت آن بازی هجومی ملی‌پوشان و عطش آن‌ها برای گلزنی است.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد
  • بولونیا در یک قدمی اولین حضور تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • جواب محکم سعید عزت‌ به پاس گل قایدی!
  • خبر مهم برای پرسپولیس و اوسمار از بیرانوند
  • بیرانوند به بازی حساس پرسپولیس می رسد