Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آرسنال در نشست خبری امروز خود با سوالات چالش بر انگیزی مواجه شد. 

میکل آرتتا در نشست خبری خود قبل از بازی برگشت آرسنال - اسلاویا پراگ در یک چهارم نهایی لیگ اروپا شرکت کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال لندن، سرمربی اسپانیایی توپچی ها در ابتدای این نشست در مورد شانس بازی کردن پیر امریک اوبامیانگ و مارتین اودگارد در بازی فردا صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی دانم؛ باید امروز ببینیم وضعیت شان از چه قرار است. وضعیت چند نفر دیگر هم باید در تمرین امروز ارزیابی شود. 

آیا می توانید تمدید قرارداد فولارین بالوگون را تایید کنید؟ 

بله، هر وقت که همه چیز تمام شود، این خبر را رسما اعلام می کنیم. همان طور که قبلا گفتم، من همیشه دید مثبتی به رغبت او برای ماندن در باشگاه داشته ام. ما خواستار ماندن او هستیم بنابراین توافق خیلی نزدیک است.  

آیا این بازی نسبت به فینال جام حذفی سال قبل برای شما و باشگاه بزرگ تر است؟

همیشه بازی بعدی بزرگ ترین مسابقه است و پس از آن، بازی با فولام چنین اهمیتی برای ما خواهد داشت. در فوتبال همیشه بازی بعدی، مهم ترین بازی عمرتان است.  

گرانیت ژاکا در روز یکشنبه در پست مدافع چپ خیلی خوب کار کرد؛ آیا این تغییر پست فقط برای یک بازی بود یا تداوم خواهد داشت؟ 

خوبی گرانیت این است که می تواند در دو-سه پست بازی کند. به نظرم هنوز هم اگر لازم باشد، می تواند با توجه به نظم، تعهد و توانایی هایش، در مرکز خط دفاعی بازی کند. او چند روز قبل در بازی با شفیلد یونایتد خیلی خوب کار کرد. ما فردا در این رابطه تصمیم گیری خواهیم کرد.  

آیا در برنامه ریزی خود برای تابستان، حالتی را در نظر گرفته اید که در آن آرسنال در هیچ یک از مسابقات اروپایی حضور نداشته باشد؟

خیر. 

آیا این عدم برنامه ریزی به خاطر آن است که فکر می کنید چنین وضعیتی پیش نخواهد آمد، یا صرفا نمی خواهید به آن فکر کنید؟ 

به خاطر این که نمی خواهم چنین فکری در سر داشته باشم و آن را به بازیکنان یا مقامی در باشگاه منتقل کنم.  

ایان رایت به تازگی گفت مارتین اودگارد برای آرسنال زیادی خوب است و باید در سطحی بالاتر بازی کند؛ نظرتان در این رابطه چیست؟

نظرم این است که از داشتن مارتین در تیم مان خیلی خوشحالم.  

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس افشاگری عجیب داماد علی انصاریان: دو ماه مقاومت کردم این عکس را پخش نکنم دنیا مبهوت سوپرگل طارمی؛ گل ستاره ایرانی باید نامزد پوشکاش شود / تصاویر ادامه تبعیض ‌ها بین پرسپولیس با حریفان / اعتراض مجدد به زمین تمرین سوپرگل مهدی طارمی به چلسی با کیفیت HD (به همراه گزارش انگلیسی و عربی) مثال عجیب و 18+ نیمار درباره استفاده نکردن از مالکیت توپ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان گرامیداشت زنده یاد (محمد سلمان اکبری) در اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این دوره از مسابقات از دو ماه قبل داده شده و براساس آخرین جمع بندی صورت گرفته، تاکنون ۱۶ تیم از هیأت مذهبی زاهدان برای شرکت در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین فعالان هیئتی را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بیان و اضافه کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته رقابت تیم‌ها از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه جاری در سالن‌های تعیین شده از ساعت هفت تا نه شب با حضور داور لیگ برتر کشور انجام خواهد شد.

جهانشاهی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات به چهار تیم منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی در پایان از عمومی مردم برای حضور، مشاهده و تشویق تیم‌ها در این مسابقات دعوت به عمل آورد و گفت در حسین برگزاری مسابقات، برنامه‌های فرهنگی خوبی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6085983

دیگر خبرها

  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد
  • وولورهمپتون ۰ - ۲ آرسنال/ توپچی‌ها به رقابت بر سر قهرمانی ادامه می‌دهند + فیلم
  • حمایت آرتتا از پپ: باید از بازیکنان محافظت شود
  • آرتتا: باخت مقابل بایرن مونیخ ناامیدکننده بود؛ برای دومین فصل متوالی، برای قهرمانی می‌جنگیم
  • مصدومیت ستاره آرسنال: آرتتا همین را کم داشت!
  • دالاهو میزبان مسابقات پاراگلایدر کشوری می‌شود